Celebryci magnesem na reklamy

W pierwszym półroczu najwięcej pieniędzy reklamodawców przyciągały gwiazdy Polsatu i TVN.

Aktualizacja: 24.07.2015 07:05 Publikacja: 23.07.2015 22:00

Magda Gessler. 57,1 mln zł to cennikowe wpływy z reklam przy programie „Kuchenne rewolucje”

Magda Gessler. 57,1 mln zł to cennikowe wpływy z reklam przy programie „Kuchenne rewolucje”

Foto: Fotorzepa, Dominik Pisarek

W pierwszej dziesiątce bazujących na medialnych osobowościach programów rozrywkowych, które w I półroczu zainkasowały według cenników najwyższe wpływy z reklam, prawie nie ma programów TVP. Jedynym celebrytą publicznej telewizji w czołówce rankingu domu mediowego Lowe Media jest Robert Janowski prowadzący program „Jaka to melodia" w TVP 1.

Pierwszą dziesiątkę rankingu zdominowały gwiazdy zatrudnione przez Polsat i TVN (z niewielką przewagą na korzyść pierwszej z tych stacji).

Pozostało 81% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie