Reklama
Rozwiń

Celebryci magnesem na reklamy

W pierwszym półroczu najwięcej pieniędzy reklamodawców przyciągały gwiazdy Polsatu i TVN.

Aktualizacja: 24.07.2015 07:05 Publikacja: 23.07.2015 22:00

Magda Gessler. 57,1 mln zł to cennikowe wpływy z reklam przy programie „Kuchenne rewolucje”

Magda Gessler. 57,1 mln zł to cennikowe wpływy z reklam przy programie „Kuchenne rewolucje”

Foto: Fotorzepa, Dominik Pisarek

W pierwszej dziesiątce bazujących na medialnych osobowościach programów rozrywkowych, które w I półroczu zainkasowały według cenników najwyższe wpływy z reklam, prawie nie ma programów TVP. Jedynym celebrytą publicznej telewizji w czołówce rankingu domu mediowego Lowe Media jest Robert Janowski prowadzący program „Jaka to melodia" w TVP 1.

Pierwszą dziesiątkę rankingu zdominowały gwiazdy zatrudnione przez Polsat i TVN (z niewielką przewagą na korzyść pierwszej z tych stacji).

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama