Reklama
Rozwiń
Reklama

„Rzeczpospolita” i „Parkiet” z największymi wzrostami

„Rzeczpospolita" sprzedawała w I półroczu najwięcej e-wydań i wraz z „Parkietem" była tytułem, któremu sprzedaż takich edycji najszybciej rosła – wynika z nowych danych.

Aktualizacja: 05.08.2015 17:12 Publikacja: 05.08.2015 16:18

„Rzeczpospolita” i „Parkiet” z największymi wzrostami

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała

W pierwszym półroczu średnia sprzedaż elektronicznych wydań „Rzeczpospolitej" wynosiła 9,71 tys. egz. , czyli o 31,4 proc. więcej niż przed rokiem w tym samym czasie. Szybciej rosła sprzedaż e-wydań tylko w przypadku wydawanego przez tą samą firmę „Parkietu" – w pierwszym półroczu była wyższa rok do roku o 36,2 proc. i sięgała 1,86 tys. egz. – wynika z danych pokazujących sprzedaż e-wydań Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

„Dziennik gazeta Prawna" sprzedawał w tym czasie średnio 9,07 tys. e-wydań, o 0,5 proc. mniej niż rok wcześniej, bulwarowy „Fakt" – 235 egz. (spadek o 0,8 proc.), „Gazeta Wyborcza": 2,27 tys. (wzrost o 15,6 proc.), a konkurencyjny dla „Parkietu" „Puls Biznesu": 2,77 tys. egz. (wzrost o 15,1 proc.).

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Reklama
Reklama