Aktualizacja: 05.08.2015 17:12 Publikacja: 05.08.2015 16:18
Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała
W pierwszym półroczu średnia sprzedaż elektronicznych wydań „Rzeczpospolitej" wynosiła 9,71 tys. egz. , czyli o 31,4 proc. więcej niż przed rokiem w tym samym czasie. Szybciej rosła sprzedaż e-wydań tylko w przypadku wydawanego przez tą samą firmę „Parkietu" – w pierwszym półroczu była wyższa rok do roku o 36,2 proc. i sięgała 1,86 tys. egz. – wynika z danych pokazujących sprzedaż e-wydań Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
„Dziennik gazeta Prawna" sprzedawał w tym czasie średnio 9,07 tys. e-wydań, o 0,5 proc. mniej niż rok wcześniej, bulwarowy „Fakt" – 235 egz. (spadek o 0,8 proc.), „Gazeta Wyborcza": 2,27 tys. (wzrost o 15,6 proc.), a konkurencyjny dla „Parkietu" „Puls Biznesu": 2,77 tys. egz. (wzrost o 15,1 proc.).
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas