„Rzeczpospolita” i „Parkiet” z największymi wzrostami

„Rzeczpospolita" sprzedawała w I półroczu najwięcej e-wydań i wraz z „Parkietem" była tytułem, któremu sprzedaż takich edycji najszybciej rosła – wynika z nowych danych.

Aktualizacja: 05.08.2015 17:12 Publikacja: 05.08.2015 16:18

„Rzeczpospolita” i „Parkiet” z największymi wzrostami

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała

W pierwszym półroczu średnia sprzedaż elektronicznych wydań „Rzeczpospolitej" wynosiła 9,71 tys. egz. , czyli o 31,4 proc. więcej niż przed rokiem w tym samym czasie. Szybciej rosła sprzedaż e-wydań tylko w przypadku wydawanego przez tą samą firmę „Parkietu" – w pierwszym półroczu była wyższa rok do roku o 36,2 proc. i sięgała 1,86 tys. egz. – wynika z danych pokazujących sprzedaż e-wydań Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

„Dziennik gazeta Prawna" sprzedawał w tym czasie średnio 9,07 tys. e-wydań, o 0,5 proc. mniej niż rok wcześniej, bulwarowy „Fakt" – 235 egz. (spadek o 0,8 proc.), „Gazeta Wyborcza": 2,27 tys. (wzrost o 15,6 proc.), a konkurencyjny dla „Parkietu" „Puls Biznesu": 2,77 tys. egz. (wzrost o 15,1 proc.).

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju