„Rzeczpospolita” i „Parkiet” z największymi wzrostami

„Rzeczpospolita" sprzedawała w I półroczu najwięcej e-wydań i wraz z „Parkietem" była tytułem, któremu sprzedaż takich edycji najszybciej rosła – wynika z nowych danych.

Aktualizacja: 05.08.2015 17:12 Publikacja: 05.08.2015 16:18

„Rzeczpospolita” i „Parkiet” z największymi wzrostami

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała

W pierwszym półroczu średnia sprzedaż elektronicznych wydań „Rzeczpospolitej" wynosiła 9,71 tys. egz. , czyli o 31,4 proc. więcej niż przed rokiem w tym samym czasie. Szybciej rosła sprzedaż e-wydań tylko w przypadku wydawanego przez tą samą firmę „Parkietu" – w pierwszym półroczu była wyższa rok do roku o 36,2 proc. i sięgała 1,86 tys. egz. – wynika z danych pokazujących sprzedaż e-wydań Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

„Dziennik gazeta Prawna" sprzedawał w tym czasie średnio 9,07 tys. e-wydań, o 0,5 proc. mniej niż rok wcześniej, bulwarowy „Fakt" – 235 egz. (spadek o 0,8 proc.), „Gazeta Wyborcza": 2,27 tys. (wzrost o 15,6 proc.), a konkurencyjny dla „Parkietu" „Puls Biznesu": 2,77 tys. egz. (wzrost o 15,1 proc.).

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie