Najszybciej rośnie sprzedaż e-wydań „Rzeczpospolitej"

Sprzedaż e-wydań „Rzeczpospolitej" wzrosła we wrześniu w ujęciu rok do roku o prawie jedną trzecią i sięgnęła 9,65 tys. „Rzeczpospolita" była też jedynym dużym tytułem ogólnopolskim, któregoś sprzedaż we wrześniu nie spadła.

Aktualizacja: 04.11.2015 11:27 Publikacja: 04.11.2015 10:45

Najszybciej rośnie sprzedaż e-wydań „Rzeczpospolitej"

Foto: Fotorzepa, Robert Gardzin?ski Robert Gardzin?ski

Sprzedaż elektronicznych wydań ogólnopolskich gazet codziennych wyglądała we wrześniu następująco: „Dziennik Gazeta Prawna" sprzedawał średnio każdego dnia 9,68 tys. egz. (wzrost r/r o 8,4 proc.), bulwarowy „Fakt": 200 egz. (spadek o 23,1 proc.), „Gazeta Wyborcza": 2,13 tys. egz. (spadek o 3,4 proc.), a „Rzeczpospolita": 9,65 (wzrost o 32,9 proc.).

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika także, że we wrześniu łączna sprzedaż (tzw. sprzedaż ogółem, czyli prenumerata, w tym elektronicznych wydań, oraz sprzedaż kioskowa) pięciu największych gazet ogólnopolskich wyniosła 683,5 tys. egz. i była o 6,6 proc. niższa niż przed rokiem.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie