Reklama
Rozwiń
Reklama

Najszybciej rośnie sprzedaż e-wydań „Rzeczpospolitej"

Sprzedaż e-wydań „Rzeczpospolitej" wzrosła we wrześniu w ujęciu rok do roku o prawie jedną trzecią i sięgnęła 9,65 tys. „Rzeczpospolita" była też jedynym dużym tytułem ogólnopolskim, któregoś sprzedaż we wrześniu nie spadła.

Aktualizacja: 04.11.2015 11:27 Publikacja: 04.11.2015 10:45

Najszybciej rośnie sprzedaż e-wydań „Rzeczpospolitej"

Foto: Fotorzepa, Robert Gardzin?ski Robert Gardzin?ski

Sprzedaż elektronicznych wydań ogólnopolskich gazet codziennych wyglądała we wrześniu następująco: „Dziennik Gazeta Prawna" sprzedawał średnio każdego dnia 9,68 tys. egz. (wzrost r/r o 8,4 proc.), bulwarowy „Fakt": 200 egz. (spadek o 23,1 proc.), „Gazeta Wyborcza": 2,13 tys. egz. (spadek o 3,4 proc.), a „Rzeczpospolita": 9,65 (wzrost o 32,9 proc.).

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika także, że we wrześniu łączna sprzedaż (tzw. sprzedaż ogółem, czyli prenumerata, w tym elektronicznych wydań, oraz sprzedaż kioskowa) pięciu największych gazet ogólnopolskich wyniosła 683,5 tys. egz. i była o 6,6 proc. niższa niż przed rokiem.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama