Najszybciej rośnie sprzedaż e-wydań „Rzeczpospolitej"

Sprzedaż e-wydań „Rzeczpospolitej" wzrosła we wrześniu w ujęciu rok do roku o prawie jedną trzecią i sięgnęła 9,65 tys. „Rzeczpospolita" była też jedynym dużym tytułem ogólnopolskim, któregoś sprzedaż we wrześniu nie spadła.

Aktualizacja: 04.11.2015 11:27 Publikacja: 04.11.2015 10:45

Najszybciej rośnie sprzedaż e-wydań „Rzeczpospolitej"

Foto: Fotorzepa, Robert Gardzin?ski Robert Gardzin?ski

Sprzedaż elektronicznych wydań ogólnopolskich gazet codziennych wyglądała we wrześniu następująco: „Dziennik Gazeta Prawna" sprzedawał średnio każdego dnia 9,68 tys. egz. (wzrost r/r o 8,4 proc.), bulwarowy „Fakt": 200 egz. (spadek o 23,1 proc.), „Gazeta Wyborcza": 2,13 tys. egz. (spadek o 3,4 proc.), a „Rzeczpospolita": 9,65 (wzrost o 32,9 proc.).

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika także, że we wrześniu łączna sprzedaż (tzw. sprzedaż ogółem, czyli prenumerata, w tym elektronicznych wydań, oraz sprzedaż kioskowa) pięciu największych gazet ogólnopolskich wyniosła 683,5 tys. egz. i była o 6,6 proc. niższa niż przed rokiem.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem