Reklama
Rozwiń

Najszybciej rośnie sprzedaż e-wydań „Rzeczpospolitej"

Sprzedaż e-wydań „Rzeczpospolitej" wzrosła we wrześniu w ujęciu rok do roku o prawie jedną trzecią i sięgnęła 9,65 tys. „Rzeczpospolita" była też jedynym dużym tytułem ogólnopolskim, któregoś sprzedaż we wrześniu nie spadła.

Aktualizacja: 04.11.2015 11:27 Publikacja: 04.11.2015 10:45

Najszybciej rośnie sprzedaż e-wydań „Rzeczpospolitej"

Foto: Fotorzepa, Robert Gardzin?ski Robert Gardzin?ski

Sprzedaż elektronicznych wydań ogólnopolskich gazet codziennych wyglądała we wrześniu następująco: „Dziennik Gazeta Prawna" sprzedawał średnio każdego dnia 9,68 tys. egz. (wzrost r/r o 8,4 proc.), bulwarowy „Fakt": 200 egz. (spadek o 23,1 proc.), „Gazeta Wyborcza": 2,13 tys. egz. (spadek o 3,4 proc.), a „Rzeczpospolita": 9,65 (wzrost o 32,9 proc.).

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika także, że we wrześniu łączna sprzedaż (tzw. sprzedaż ogółem, czyli prenumerata, w tym elektronicznych wydań, oraz sprzedaż kioskowa) pięciu największych gazet ogólnopolskich wyniosła 683,5 tys. egz. i była o 6,6 proc. niższa niż przed rokiem.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji