Przedsiębiorczość, nowa cecha pisarzy

Coraz więcej autorów decyduje się samodzielnie wydać swoją książkę, zamiast polegać na wydawnictwach.

Aktualizacja: 10.02.2016 13:29 Publikacja: 10.02.2016 12:44

Coraz więcej autorów decyduje się samodzielnie wydać swoją książkę, zamiast polegać na wydawnictwach

Coraz więcej autorów decyduje się samodzielnie wydać swoją książkę, zamiast polegać na wydawnictwach.

Foto: Bloomberg

- Książki wydawane samodzielnie przez autorów stanowią obecnie 50 proc. wszystkich sprzedanych w Wielkiej Brytanii – mówi Michael Tamblyn, dyrektor generalny Kobo, jednego z najszybciej rozwijających się serwisów sprzedających książki elektroniczne na świecie.

Self-publishing, czyli samopublikowanie polega na tym, że autor sam ponosi całkowity koszt publikacji swojego dzieła oraz osobiście zajmuje się jego sprzedażą, dystrybucją i reklamą. Jest to rozwiązanie, które wymaga od pisarza nie tylko dobrego rozeznania w rynku, ale również umiejętności biznesowych i marketingowych.

Pozostało 83% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie