Reklama
Rozwiń
Reklama

Przedsiębiorczość, nowa cecha pisarzy

Coraz więcej autorów decyduje się samodzielnie wydać swoją książkę, zamiast polegać na wydawnictwach.

Aktualizacja: 10.02.2016 13:29 Publikacja: 10.02.2016 12:44

Coraz więcej autorów decyduje się samodzielnie wydać swoją książkę, zamiast polegać na wydawnictwach

Coraz więcej autorów decyduje się samodzielnie wydać swoją książkę, zamiast polegać na wydawnictwach.

Foto: Bloomberg

- Książki wydawane samodzielnie przez autorów stanowią obecnie 50 proc. wszystkich sprzedanych w Wielkiej Brytanii – mówi Michael Tamblyn, dyrektor generalny Kobo, jednego z najszybciej rozwijających się serwisów sprzedających książki elektroniczne na świecie.

Self-publishing, czyli samopublikowanie polega na tym, że autor sam ponosi całkowity koszt publikacji swojego dzieła oraz osobiście zajmuje się jego sprzedażą, dystrybucją i reklamą. Jest to rozwiązanie, które wymaga od pisarza nie tylko dobrego rozeznania w rynku, ale również umiejętności biznesowych i marketingowych.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama