Aktualizacja: 13.06.2016 13:33 Publikacja: 13.06.2016 12:35
Foto: PAP
Średnia widownia meczu z Irlandią wygranego przez Polaków wynosiła w TVP1 7,02 mln osób – podała firma Nielsen Audience Measurement. W „dużym" Polsacie mecz oglądało 4,12 mln ludzi, a w Polsacie Sport: 867 tys. Nielsen nie bada udziałów w widowni kanałów Polsat Sport 2 HD i Polsat Sport 3 HD, które Polsat uruchomił tylko na mistrzostwa Euro 2016.
Takie wyniki potwierdzają oczekiwania ekspertów .- Łączna średnia oglądalność meczów z udziałem Polaków przekroczy 12 mln osób. Trudno w tej chwili przewidzieć, jak te oglądalności będą się rozkładać między antenami TVP i Polsatu - sądzimy, że na początku Telewizja Polska przyciągnie nieco więcej widzów, ale z czasem widzowie będą przepływać do Polsatu – prognozowała na łamach „Rz" Anna Bratkowska, dyrektor ds. reklam w agencji SMG Polska.
99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!
Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas