„ha!QUIZ" - polska gra quizowa, która pozwala zarobić uczestnikom

W internecie startuje pierwsza polska gra quizowa, która pozwala zarobić jej uczestnikom.

Aktualizacja: 24.08.2016 06:54 Publikacja: 23.08.2016 20:23

„ha!QUIZ" - polska gra quizowa, która pozwala zarobić uczestnikom

Foto: 123RF

„ha!QUIZ" to językowo-satyryczna gra quizowa online, w której rywalizują ze sobą realni gracze, a do tego uczestnicy mogą wygrywać nagrody pieniężne.

Za projektem stoi spółka Open Quiz. Jej prezesem jest Marek Dworak, który przez wiele lat był związany ze stacją RMF FM, a także zasiadał w radzie nadzorczej CI Games, producenta hitowej serii „Snajper". Obecnie jest członkiem rady nadzorczej spółki Gremi Media. Dworak tłumaczy, że uczestnicy gry odpowiadają jednocześnie na serię prowokacyjnych pytań z różnych dziedzin. Zła odpowiedź skutkuje odpadnięciem z zabawy.

– Dysponujemy prawie 12 tys. pytań i wciąż inwestujemy w nowe – mówi Dworak. – Pytania zasadniczo są łatwe, ważniejszy od wiedzy jest refleks. Czas na odpowiedź to tylko siedem sekund – dodaje.

103 mld dol. ma być wart w przyszłym roku rynek gier wideo – prognozują eksperci Newzoo

Aby wziąć udział w grze, trzeba aktywować konto i włożyć do puli 2 zł. Zwycięzca przejmuje pulę stanowiącą sumę wszystkich stawek pomniejszoną o opłaty licencyjne. Gra dostępna jest w wersji na smartfony, tablety i komputery.

Rynek gier na świecie to świetnie prosperujący biznes. Analitycy z Newzoo prognozują, że w przyszłym roku przychody tego sektora przekroczą 100 mld dol. W dużej mierze to zasługa gier mobilnych, które stanowią 45 proc. rynku.

Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie