Wydawcy internetowi wolą abonamenty od reklam. „The New York Times" zamyka mobilną aplikację NYT Now

Zdecydowana większość amerykańskich wydawców internetowych nie polega już na przychodach z reklam, lecz wspiera się opłatami od czytelników.

Aktualizacja: 28.08.2016 20:20 Publikacja: 28.08.2016 20:04

Aż 78 proc. amerykańskich wydawców internetowych utrzymuje się dziś równocześnie z reklam i opłat pobieranych od czytelników w ramach subskrypcji – wynika z najnowszego badania zleconego przez portal AOL firmie InsightsNow. – Wśród tych, którzy już wprowadzili subskrypcje (87 proc. wszystkich – red.), 75 proc. planuje rozwijać te rozwiązania w ciągu najbliższych 12 miesięcy – podają autorzy raportu.

Ich zdaniem szybki rozwój modeli subskrypcyjnych i w ogóle poszukiwanie nowych pomysłów na zarabianie w sieci to efekt popularności programów do blokowania reklam w sieci, czyli tzw. ad-blocków.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama