Wydawcy internetowi wolą abonamenty od reklam. „The New York Times" zamyka mobilną aplikację NYT Now

Zdecydowana większość amerykańskich wydawców internetowych nie polega już na przychodach z reklam, lecz wspiera się opłatami od czytelników.

Aktualizacja: 28.08.2016 20:20 Publikacja: 28.08.2016 20:04

Aż 78 proc. amerykańskich wydawców internetowych utrzymuje się dziś równocześnie z reklam i opłat pobieranych od czytelników w ramach subskrypcji – wynika z najnowszego badania zleconego przez portal AOL firmie InsightsNow. – Wśród tych, którzy już wprowadzili subskrypcje (87 proc. wszystkich – red.), 75 proc. planuje rozwijać te rozwiązania w ciągu najbliższych 12 miesięcy – podają autorzy raportu.

Ich zdaniem szybki rozwój modeli subskrypcyjnych i w ogóle poszukiwanie nowych pomysłów na zarabianie w sieci to efekt popularności programów do blokowania reklam w sieci, czyli tzw. ad-blocków.

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku