Sprzedaż Twittera. Szaleństwo przestrzelonych wycen e-serwisów

Wysokie oczekiwania cenowe właścicieli Twittera mogą być kolejnym dowodem, że za oceanem wróciło szaleństwo przestrzelonych wycen e-serwisów.

Aktualizacja: 28.09.2016 07:02 Publikacja: 27.09.2016 21:45

Sprzedaż Twittera. Szaleństwo przestrzelonych wycen e-serwisów

Foto: Bloomberg

Już sama nieoficjalna lista kandydatów do zakupu najpopularniejszej w USA platformy z mikroblogami pokazuje, że Twitter nie będzie należał do tanich. Na spółkę, która II kwartał tego roku, podobnie jak poprzednie, zamknęła na minusie, ostrzą sobie podobno zęby: Google, firma IT Salesforce (oferuje usługi w chmurze), a także – jak doniosła właśnie agencja Bloomberg – Walt Disney Co.

Amerykańskie media spekulują, że potencjalnym chętnym na Twittera mógłby być i Microsoft, który dokonał już w tym roku dość szokującego cenowo przejęcia w tym samym sektorze: za 26,2 mld dol. kupił portal dla profesjonalistów LinkedIn.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama