Reklama

Agora może odsprzedać udziały w Metro TV

Opcje na skupienie brakujących udziałów w tym kanale ma jego nowy współwłaściciel – Discovery Polska.

Aktualizacja: 19.02.2017 19:07 Publikacja: 19.02.2017 18:55

Od grudnia Discovery ma już prawie 49 proc. udziałów w spółce Green Content, właścicielu koncesji Metro TV. I może mieć więcej, bo umowa przewiduje możliwość sprzedaży przez Agorę pozostałych udziałów na rzecz Discovery do 31 grudnia 2017 r.

Jak zapewnił na piątkowej konferencji wynikowej Bartosz Hojka, prezes Agory, grupa jest zadowolona z pierwszych wyników Metro TV, a potencjalne odsprzedanie stacji w całości do Discovery nie byłoby efektem jej wyników oglądalności czy finansowych.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
U właściciela TVN znowu gorąco. Burza mózgów w sprawie przyszłości trwa
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
Już drugi rząd w Polsce przyjął Lex Huawei. Co będzie dalej?
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama