Giganci rynkowi tacy jak Google, Disney, AOL, Home Depot, bank HSBC, czy eBay oferują pracownikom ubezpieczenia ich czworonogów - głównie psów i kotów.
Ta nowa nisza segmentu ubezpieczeniowego szybko zyskuje amatorów, ponieważ koszty leczenia weterynaryjnego ciągle rosną.
- Owszem, oferujemy naszym pracownikom dobrowolną możliwość ubezpieczenia domowego zwierzaka. Google chce dbać o lepszy komfort życia swoich podwładnych, dlatego wspiera tego typu akcje – mówi Jordan Newman, rzecznik Google.
- Zwierzaki to często bardzo ważna część życia naszych pracowników, więc myślimy i o nich – dodaje Newman.
Specjaliści oceniają, że koszt ubezpieczenia pupila nie jest duży, a spółka zainteresowana taką formą dostaje zniżkę na ubezpieczenie zwierzaka dołączone do pakietu ubezpieczeniowego pracownika. Koszt takiej polisy to od 40 do 100 dolarów miesięcznie, w zależności od rasy, wieku i kondycji włochacza.