Jak odkryć stary biznes na nowo?

Co odkrywczego jest w produkowaniu kapeluszy, skarpetek, torebek, a nawet w wydawaniu książek? Okazuje się, że biznesem starym jak świat można podbić świat. W efekcie po kapelusze z polskich firm dzwonią klienci z RPA, skarpetki zdobią stopy stylowych nowożeńców ze Stanów, a do podrabiania tych właśnie torebek biorą się… chińscy producenci.

Aktualizacja: 05.11.2016 15:14 Publikacja: 04.11.2016 12:55

Foto: materiały GOSHICO

Skarpetki mogą (a nawet powinny) być kolorowe i nie do pary. Adrian Morawiak i Maciej Butkowski doszli do tego wniosku przed dwoma laty. Dziś są właścicielami prosperującej firmy Many Mornings, która rocznie sprzedaje 15 tys. par „odlotowych" skarpet.

Tekst pochodzi z Magazynu Sukces

Pozostało jeszcze 98% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Kultura
Europejskie Stolice Kultury 2025: Chemnitz i Nova Gorica – Gorycja
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Kultura
Współpraca OmenaArt Foundation z Tate i Sotheby’s
Kultura
Podcast „Komisja Kultury”: Co nowego w kinach?
Kultura
Polsko-brytyjski sezon kulturalny. Szereg wydarzeń w obu krajach
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Kultura
Maciej Wróbel nowym wiceministrem kultury i dziedzictwa narodowego
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej