Ubranie spod ubrania

Tej jesieni projektanci proponują seksowne koronki i wykończenia z imitacji futra. A firmy stawiają na swoich ambasadorów. Twarzą i ciałem marki Corin została prezenterka pogody Omenaa Mensah

Publikacja: 27.09.2007 17:46

Pokaz jesiennej kolekcji bielizny firmy Atlantic

Pokaz jesiennej kolekcji bielizny firmy Atlantic

Foto: Atlantic

"Mężczyźni uwielbiają zakręty i łuki nie tylko w Formule1. Najbardziej lubią je na ciele kobiety". Spodobało mi się zdanie projektantów Triumpha o serii bielizny Famous Curves podkreślającej kobiece, aczkolwiek nierubensowskie kształty. Szowinistyczne? Chyba nie. Kobiety od dawna nie traktują bielizny jako ubrania pod ubraniem, ale jako element stroju, który czasem eksponują. Potwierdza to projektantka Ewa Michalak (pracuje dla marek Gorsenia, Novella, Coemi).

- Ubieram kobiety pod ubraniem tak, by czuły się powabne, a nawet frywolne -powiedziała kwartalnikowi "Modna bielizna".

Koniec mody na chłopięcą figurę zapoczątkowała Jennifer Lopez - pierwsza celebrity odważnie promująca kobiece kształty. Dzięki temu rozmiar 32 i anorektycznie wystające kości nie są już wzorem zmysłowości. Ucieszyłaby się z tego pewnie Bridget Jones, która nawet do łóżka zakładała wielkie majtki w stylu babć.

Takich w bieliźnianej modzie w tym sezonie nie będzie. Zastąpiły je stringi i biodrówki. W ciepłych kolorach (Triumph, Atlantic), z zaskakującymi wykończeniami (Corin). Kolekcja Famous Curves Triumpha to biustonosz typu push-up uwydatniający piersi. W kolorach jesieni -miodowym i czekoladowym. A dół? Połyskujące troszkę wyzywająco stringi i biodrówki. Delikatny styl romantyczny w bordo i fiolecie z jasnoróżowymi wstawkami na ramiączkach występuje w kolekcji Miss Rossie i Miss Diva. To propozycja dla młodychkobiet. Na kwiatowe, dziewczęce wzory stawia firma Intimissimi. A na pastelowe kolory mięty i lila firma Atlantic w serii Romantic.

Kto szuka seksownej bielizny, nie musi się opierać wyłącznie na propozycjach wielkich i znanych firm. Warto zajrzeć na stronę rodzimej firmy Róża (www. roza-bielizna.pl). Odrobina klasyki (prosty krój biustonosza) połączonej z awangardą (np. trójkątnymi wycięciami na pośladkach w modelu Silver) to propozycja dla pań lubiących stonowane bieliźniane eksperymenty.

Dość odważnie poczyna firma Corin, której twarzą i ciałem jest Omenaa Mensah, prezenterka z TVN. Seksowną kolekcję w brązowe zwierzęce cętki prezentowała na wtorkowym pokazie w warszawskim hotelu Marriott.

Pokazy bielizny, intymnej części garderoby, zaczynają przypominać show jak na gali mody. W ubiegłym tygodniu Atlantic w klubie M25 przygotował megawidowisko w tokijskiej atmosferze -bo do takich motywów nawiązuje kampania promująca kolekcję. Na pokazie byli m.in. Piotr Rubik, Jacek Poniedziałek i Michał Milowicz. Twarze show-biznesu przewijały się na pokazie Coriny. Efektowna bielizna staje się coraz częściej tłem spotkania popularnej śmietanki towarzyskiej.

"Mężczyźni uwielbiają zakręty i łuki nie tylko w Formule1. Najbardziej lubią je na ciele kobiety". Spodobało mi się zdanie projektantów Triumpha o serii bielizny Famous Curves podkreślającej kobiece, aczkolwiek nierubensowskie kształty. Szowinistyczne? Chyba nie. Kobiety od dawna nie traktują bielizny jako ubrania pod ubraniem, ale jako element stroju, który czasem eksponują. Potwierdza to projektantka Ewa Michalak (pracuje dla marek Gorsenia, Novella, Coemi).

- Ubieram kobiety pod ubraniem tak, by czuły się powabne, a nawet frywolne -powiedziała kwartalnikowi "Modna bielizna".

Kultura
Podcast „Komisja Kultury”: Muzeum otwarte - muzeum zamknięte, czyli trudne życie MSN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Kultura
Program kulturalny polskiej prezydencji w Radzie UE 2025
Kultura
Arcydzieła z muzeum w Kijowie po raz pierwszy w Polsce
Kultura
Podcast „Komisja Kultury”: Seriale roku, rok seriali
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Kultura
Laury dla laureatek Nobla