Na stoku brakuje śniegu a wyciąg nie działa
Uzyskanie odszkodowania za grymasy pogody jest trudne. Jeżeli jednak kupiłeś karnet na 12 dni, ale z powodu awarii wyciąg były nieczynny przez 5 dni, to jest to podstawa do żądania zwrotu za dni, podczas których nie można było z niego korzystać.
Czytaj także: Terminy ferii zimowych 2019
Narty zostały uszkodzone, opóźnione lub zaginęły podczas przewozu
Podróż lotnicza:
Lecąc na ferie samolotem, upewnij się, jak sprzęt sportowy powinien być zapakowany. W większości linii lotniczych narty i deska snowboardowa stanowią oddzielna kategorię bagażową. Ich transport może się wiązać z dodatkową opłatą.
- Przewoźnik lotniczy uszkodził sprzęt w czasie transportu? Szkodę zgłoś na lotnisku w biurze rzeczy znalezionych (Lost & Found). Tam otrzymasz raport niezgodności bagażowej (PIR). W przypadku oddania nart do naprawy zachowaj fakturę/paragon potwierdzający poniesiony koszt. Aby ubiegać się o zwrot kosztów, złóż pisemną reklamację do linii lotniczej w terminie 7 dni od zdarzenia.