Reklama

Co zrobić, by opóźniony lot lub brzydki hotel nie zepsuły wakacji

Ruszył sezon wakacyjny. Jednak nie każdy urlop może okazać się udany. Odwołany lub opóźniony lot, standard hotelu, który nie zgadza się z opisem - to najczęstsze przyczyny reklamacji. Warto wiedzieć, co zrobić by nie martwić się o pozytywne rozpatrzenie odwołania.

Aktualizacja: 02.07.2021 06:17 Publikacja: 01.07.2021 20:15

Co zrobić, by opóźniony lot lub brzydki hotel nie zepsuły wakacji

Foto: AdobeStock

Czytaj w poradniku:

Uwagi trzeba zgłosić jeszcze na wakacjach

Jeśli zastrzeżeń co do jakości usług nie wyrazi się podczas wycieczki, może to skutkować brakiem możliwości złożenia reklamacji po powrocie.

Przed urlopem warto pomyśleć o polisie ubezpieczeniowej

Można ubezpieczyć się także od rezygnacji z wakacji z powodu nieoczekiwanego zdarzenia i zmiany sytuacji wywołanej koronawirusem.

Reklama
Reklama

Gwiazdka gwiazdce nierówna

To, że zagraniczny hotel ma pięć gwiazdek, nie oznacza, że będzie luksusowy. Każdy kraj ma inne regulacje dotyczące standardu takich obiektów.

Kiedy przysługuje odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot

Odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot przysługuje również w przypadku rejsów czarterowych.

Zawody prawnicze
Notariusze zwalniają pracowników i zamykają kancelarie
Spadki i darowizny
Czy darowizna sprzed lat liczy się do spadku? Jak wpływa na zachowek?
Internet i prawo autorskie
Masłowska zarzuca Englert wykorzystanie „kanapek z hajsem”. Prawnicy nie mają wątpliwości
Prawo karne
Małgorzata Manowska reaguje na decyzję prokuratury ws. Gizeli Jagielskiej
Nieruchomości
Co ze słupami na prywatnych działkach po wyroku TK? Prawnik wyjaśnia
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama