Co zrobić, by opóźniony lot lub brzydki hotel nie zepsuły wakacji

Ruszył sezon wakacyjny. Jednak nie każdy urlop może okazać się udany. Odwołany lub opóźniony lot, standard hotelu, który nie zgadza się z opisem - to najczęstsze przyczyny reklamacji. Warto wiedzieć, co zrobić by nie martwić się o pozytywne rozpatrzenie odwołania.

Aktualizacja: 02.07.2021 06:17 Publikacja: 01.07.2021 20:15

Co zrobić, by opóźniony lot lub brzydki hotel nie zepsuły wakacji

Foto: AdobeStock

Czytaj w poradniku:

Uwagi trzeba zgłosić jeszcze na wakacjach

Jeśli zastrzeżeń co do jakości usług nie wyrazi się podczas wycieczki, może to skutkować brakiem możliwości złożenia reklamacji po powrocie.

Przed urlopem warto pomyśleć o polisie ubezpieczeniowej

Można ubezpieczyć się także od rezygnacji z wakacji z powodu nieoczekiwanego zdarzenia i zmiany sytuacji wywołanej koronawirusem.

Gwiazdka gwiazdce nierówna

To, że zagraniczny hotel ma pięć gwiazdek, nie oznacza, że będzie luksusowy. Każdy kraj ma inne regulacje dotyczące standardu takich obiektów.

Kiedy przysługuje odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot

Odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot przysługuje również w przypadku rejsów czarterowych.

W sądzie i w urzędzie
Czterolatek miał zapłacić zaległy czynsz. Sąd nie doczytał, w jakim jest wieku
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Spadki i darowizny
Podział spadku po rodzicach. Kto ma prawo do majątku po zmarłych?
W sądzie i w urzędzie
Już za trzy tygodnie list polecony z urzędu przyjdzie on-line
Zdrowie
Ważne zmiany w zasadach wystawiania recept. Pacjenci mają powody do radości
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Sądy i trybunały
Bogdan Święczkowski nowym prezesem TK. "Ewidentna wada formalna"