Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.10.2015 15:19 Publikacja: 06.10.2015 14:33
Foto: www.sxc.hu
Analiza przesłanych przez nadawcę materiałów wyemitowanych na antenie TVP Sport 20 czerwca 2015 r. wykazała, że w godz. 19.00 – 20.00, zostały wyemitowane reklamy piwa, czym naruszono art. 16 b ust. 1 pkt. 2 ustawy o radiofonii i telewizji, w związku z art. 13 ust. 2 pkt 1 ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
Promocja napoju alkoholowego w czasie chronionym miała miejsce w programie o profilu sportowym rozpowszechnianym przez nadawcę publicznego, w którym ze szczególną uwagą powinny być traktowane kwestie zdrowia i rekreacji, promocji higienicznego trybu życia, przeciwdziałania patologiom – w tym nałogom.
Sąd Najwyższy opublikował komunikat w sprawie ponownego przeliczenia głosów w drugiej turze wyborów prezydenckic...
Prawie milion wniosków o rentę wdowią wpłynęło do ZUS. Z kolei do KRUS nieco ponad 121 tys. Tak wynika z danych...
Najlepszą uczelnią publiczną, która uczy prawa, podobnie jak w zeszłym roku, jest Uniwersytet Jagielloński w Kra...
Obradujący w Bydgoszczy Krajowy Zjazd Adwokatury nie przyjął uchwały przedstawicieli izby warszawskiej. Miała on...
Za nami gala 23. edycji rankingu kancelarii prawniczych. Na podium stanęły największe i najlepsze zespoły adwoka...
Podwyżki czesnego w trakcie trwania studiów - te praktyki Uniwersytetu SWPS z Warszawy oraz Politechniki Lubelsk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas