Reklama
Rozwiń

Klient chroniony na zakupach w zagranicznym e-sklepie

Konsument nie jest skazany na porażkę w dochodzeniu swoich praw, gdy czuje się pokrzywdzony przez działania zagranicznego przedsiębiorcy.

Publikacja: 15.01.2016 23:01

Klient chroniony na zakupach w zagranicznym e-sklepie

Foto: www.sxc.hu

Problem z reklamacją, odstąpieniem od umowy czy odzyskaniem pieniędzy, gdy towar nie jest zgodny z umową sprzedaży nie powinien mieć większego znaczenia bez względu czy konsumenta obsługuje krajowy czy zagraniczny przedsiębiorca. Jednak o ile nieprawidłowości np. z e-zakupami w Polsce, klienci pokrzywdzeni przez sprzedawców pierwsze swoje kroki kierują do powiatowych lub miejskich rzeczników praw konsumenta. Przy problemach z zakupami w zagranicznych e-sklepach pomocy można szukać w Europejskim Centrum Konsumenckim w Polsce (ECK Polska).

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawo w Polsce
Są kolejne wyniki ponownego przeliczenia głosów. Zyskuje Karol Nawrocki
Praca, Emerytury i renty
Prawdziwy szał na świadczenie dla seniorów
Prawnicy
Kto najlepiej uczy przyszłych prawników w Polsce? Ranking „Rzeczpospolitej”
Zawody prawnicze
Nie będzie umowy o pracę dla adwokatów. Ostra dyskusja na Krajowym Zjeździe
Zawody prawnicze
Ranking kancelarii prawniczych 2025. Znamy zwycięzców
Konsumenci
Bank odda seniorce pieniądze, choć sama „wpuściła" złodzieja. Przełomowy wyrok