Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.01.2016 15:48 Publikacja: 15.01.2016 23:01
Foto: www.sxc.hu
Problem z reklamacją, odstąpieniem od umowy czy odzyskaniem pieniędzy, gdy towar nie jest zgodny z umową sprzedaży nie powinien mieć większego znaczenia bez względu czy konsumenta obsługuje krajowy czy zagraniczny przedsiębiorca. Jednak o ile nieprawidłowości np. z e-zakupami w Polsce, klienci pokrzywdzeni przez sprzedawców pierwsze swoje kroki kierują do powiatowych lub miejskich rzeczników praw konsumenta. Przy problemach z zakupami w zagranicznych e-sklepach pomocy można szukać w Europejskim Centrum Konsumenckim w Polsce (ECK Polska).
Sąd Najwyższy opublikował komunikat w sprawie ponownego przeliczenia głosów w drugiej turze wyborów prezydenckic...
Prawie milion wniosków o rentę wdowią wpłynęło do ZUS. Z kolei do KRUS nieco ponad 121 tys. Tak wynika z danych...
Najlepszą uczelnią publiczną, która uczy prawa, podobnie jak w zeszłym roku, jest Uniwersytet Jagielloński w Kra...
Obradujący w Bydgoszczy Krajowy Zjazd Adwokatury nie przyjął uchwały przedstawicieli izby warszawskiej. Miała on...
Za nami gala 23. edycji rankingu kancelarii prawniczych. Na podium stanęły największe i najlepsze zespoły adwoka...
85-letnia klientka banku odzyska pieniądze ukradzione z jej konta w wyniku tzw. nieautoryzowanej transakcji.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas