Nadawca publiczny nie może przerywać audycji reklamami

Przewodniczący KRRiT ukarał spółkę Polskie Radio, nadawcę Programu Pierwszego za nieuzasadnione przerwanie audycji w celu nadania reklam.

Publikacja: 01.08.2016 10:41

Nadawca publiczny nie może przerywać audycji reklamami

Foto: www.sxc.hu

Na spółkę została nałożona kara finansowa w wysokości 25 000 zł.

Postępowanie zostało wszczęte w związku ze skargą słuchacza zawierającą zarzut wyemitowania bloku reklamowego w czasie audycji Koncert życzeń nadanej w Programie Pierwszym Polskiego Radia, 20 marca 2016 r. o godz. 10.00.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Praca, Emerytury i renty
Zwolnienie z pracy za krytykę LGBTQ i feministek? Zapadł ważny wyrok
Prawo drogowe
Trudniej będzie zdać egzamin na prawo jazdy. Wchodzi w życie "prawo Klimczaka"
Praca, Emerytury i renty
Część seniorów dostanie w lipcu dwa przelewy. Zasady wypłaty renty wdowiej
Praca, Emerytury i renty
Duże zmiany w wypłatach 800 plus w czerwcu. Od lipca nowy termin
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Prawo w Polsce
Głosy Trzaskowskiego przypisane Nawrockiemu. „To nie jest jakaś wielka tragedia"