Aktualizacja: 17.08.2015 07:41 Publikacja: 16.08.2015 19:42
Foto: 123RF
Pasażerowie składają skargi, gdy lot nie odbędzie się o określonej godzinie lub w ogóle jest odwołany.
Foto: Rzeczpospolita
Rozczarowani wczasowicze umieją już upomnieć się o swoje prawa.
– Są coraz lepiej przygotowani – mówi Longina Kaczmarek, miejski rzecznik konsumentów w Szczecinie. – Jeśli np. w trakcie podróży autokarem zepsuje się klimatyzacja, zbierają podpisy pod skargą już w trakcie podróży. Jeśli twierdzą, że warunki w hotelu są inne, niż im obiecano, dokumentują to zdjęciami. Wiedzą, że inaczej trudno byłoby to udowodnić – mówi Kaczmarek.
Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej będzie reprezentować Polskę w kontaktach z Komisją Europejską i unijnym...
Wydział Spraw Wewnętrznych Prokuratury Krajowej wystąpił w środę do Izby Odpowiedzialności Zawodowej SN o zezwol...
Ministerstwo Sprawiedliwości wycofuje się z likwidacji Izby Odpowiedzialności Zawodowej w Sądzie Najwyższym - in...
Zdającego na prawo jazdy nie można oblać za to, że przy ruszaniu z miejsca nie obejrzał się i nie spojrzał przez...
Kandydującego w wyborach prezydenckich z poparciem PiS Karola Nawrockiego do sądu za naruszenie dóbr osobistych...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas