Aktualizacja: 04.01.2016 16:45 Publikacja: 04.01.2016 12:30
Foto: Fotorzepa, Mateusz Pawlak matp Mateusz Pawlak
Przeprowadzona przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji analiza fragmentu programu wyemitowanego 27 grudnia 2014 r. w godz. 00:30 – 01:00 wykazała naruszenie art. 16b ust.1 pkt 2 ustawy o radiofonii i telewizji dotyczącego nadawania przekazów handlowych napojów alkoholowych w zakresie regulowanym przez ustawę o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
W ocenie Rady - wbrew zapewnieniom nadawcy, iż była to informacja o sponsorowanym wydarzeniu - konstrukcja analizowanych fragmentów przekazu była charakterystyczna dla reklam.
Egzamin ósmoklasisty 2025 - dzień pierwszy. Uczniowie ósmych klas szkół podstawowych zmagali się dzisiaj z język...
Pozasądowe rozwody, choć mają być szybsze, to nie będą droższe. W dodatku rozwiązanie małżeństwa będzie można uz...
To, że darowizna dla małoletniego jest obciążona np. służebnością drogi koniecznej, nie unieważnia takiej umowy...
Wniosek o zmianę miejsca głosowania można składać już na 44 dni przed dniem wyborów, nie później jednak niż trze...
Rowerzysta, dojeżdżając do przejazdu rowerowego, nie ma pierwszeństwa. Zyskuje je dopiero, gdy znajdzie się już...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas