Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.01.2016 16:45 Publikacja: 04.01.2016 12:30
Foto: Fotorzepa, Mateusz Pawlak matp Mateusz Pawlak
Przeprowadzona przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji analiza fragmentu programu wyemitowanego 27 grudnia 2014 r. w godz. 00:30 – 01:00 wykazała naruszenie art. 16b ust.1 pkt 2 ustawy o radiofonii i telewizji dotyczącego nadawania przekazów handlowych napojów alkoholowych w zakresie regulowanym przez ustawę o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
W ocenie Rady - wbrew zapewnieniom nadawcy, iż była to informacja o sponsorowanym wydarzeniu - konstrukcja analizowanych fragmentów przekazu była charakterystyczna dla reklam.
Sąd Najwyższy opublikował komunikat w sprawie ponownego przeliczenia głosów w drugiej turze wyborów prezydenckic...
Prawie milion wniosków o rentę wdowią wpłynęło do ZUS. Z kolei do KRUS nieco ponad 121 tys. Tak wynika z danych...
Najlepszą uczelnią publiczną, która uczy prawa, podobnie jak w zeszłym roku, jest Uniwersytet Jagielloński w Kra...
Obradujący w Bydgoszczy Krajowy Zjazd Adwokatury nie przyjął uchwały przedstawicieli izby warszawskiej. Miała on...
Za nami gala 23. edycji rankingu kancelarii prawniczych. Na podium stanęły największe i najlepsze zespoły adwoka...
85-letnia klientka banku odzyska pieniądze ukradzione z jej konta w wyniku tzw. nieautoryzowanej transakcji.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas