Reklama
Rozwiń

KER: Prezerwatywa-choinka bez skojarzeń religijnych

Motyw choinki nie powinien być jednoznacznie utożsamiany z wykorzystaniem w reklamie elementów religijnych.

Aktualizacja: 12.06.2016 11:36 Publikacja: 12.06.2016 10:33

KER: Prezerwatywa-choinka bez skojarzeń religijnych

Foto: Flickr

To sedno uchwały Komisja Etyki Reklamy z 5 kwietnia 2016 r.

Przedmiotem skargi była reklama internetowa produktów marki Durex, przedstawiająca grafikę przypominającą choinkę bożonarodzeniową z nazwą love sex Durex (sygn. skargi: K/191/15).

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W sądzie i w urzędzie
Nowa funkcja w mObywatelu. Przyda się na starość
Praca, Emerytury i renty
Prawdziwy szał na świadczenie dla seniorów
Prawnicy
Kto najlepiej uczy przyszłych prawników w Polsce? Ranking „Rzeczpospolitej”
Edukacja i wychowanie
Jakie są najlepsze uczelnie w Polsce? Opublikowano ranking Perspektywy 2025
Zawody prawnicze
Ranking kancelarii prawniczych 2025. Znamy zwycięzców