Reklama
Rozwiń
Reklama

Reklama alkoholu: cydr nie może kojarzyć się ze sportem

Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęła skarga na reklamę cydru lubelskiego.

Aktualizacja: 11.01.2017 13:07 Publikacja: 11.01.2017 12:33

Reklama alkoholu: cydr nie może kojarzyć się ze sportem

Foto: www.facebook.pl, rp.pl

Konsument zwrócił uwagę, że znajdująca się na fun page'u producenta reklama trunku sugeruje lepsze wyniki sportowe po wypiciu alkoholu.

Spółka Ambra S.A. opublikowała na portalu społecznościowym grafikę promującą miodowy cydr lubelski i opatrzoną hasłem „MIODZIO WYNIK!".

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo karne
Gwałt i zabójstwo młodej Białorusinki w centrum stolicy. Dorian S. usłyszał wyrok
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Sądy i trybunały
Minister Żurek reaguje na decyzję SN. Sędzia Iwaniec odsunięty od orzekania
Nieruchomości
Co może zrobić KOWR, by odzyskać działkę pod CPK?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nieruchomości
Rząd kończy z patologiami w spółdzielniach mieszkaniowych. Oto, co chce zmienić
Reklama
Reklama