Reklama

Reklama alkoholu: cydr nie może kojarzyć się ze sportem

Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęła skarga na reklamę cydru lubelskiego.

Aktualizacja: 11.01.2017 13:07 Publikacja: 11.01.2017 12:33

Reklama alkoholu: cydr nie może kojarzyć się ze sportem

Foto: www.facebook.pl, rp.pl

Konsument zwrócił uwagę, że znajdująca się na fun page'u producenta reklama trunku sugeruje lepsze wyniki sportowe po wypiciu alkoholu.

Spółka Ambra S.A. opublikowała na portalu społecznościowym grafikę promującą miodowy cydr lubelski i opatrzoną hasłem „MIODZIO WYNIK!".

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Sądy i trybunały
Plan ministra Żurka na reaktywację KRS. Konstytucjonalista: nielegalne działanie
Prawo w Polsce
Czy można zagrodzić jezioro? Wody Polskie wyjaśniają
Prawo dla Ciebie
Zamieszanie z hybrydowym manicure. Klienci zestresowani. Eksperci wyjaśniają
Spadki i darowizny
Kiedy dokładnie należy otworzyć testament i kto powinien to zrobić?
Prawo w Polsce
Dwa projekty ustaw u prezydenta Karola Nawrockiego. Chodzi o płacenie gotówką
Reklama
Reklama