Reklama alkoholu: cydr nie może kojarzyć się ze sportem

Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęła skarga na reklamę cydru lubelskiego.

Aktualizacja: 11.01.2017 13:07 Publikacja: 11.01.2017 12:33

Reklama alkoholu: cydr nie może kojarzyć się ze sportem

Foto: www.facebook.pl, rp.pl

Konsument zwrócił uwagę, że znajdująca się na fun page'u producenta reklama trunku sugeruje lepsze wyniki sportowe po wypiciu alkoholu.

Spółka Ambra S.A. opublikowała na portalu społecznościowym grafikę promującą miodowy cydr lubelski i opatrzoną hasłem „MIODZIO WYNIK!".

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawo w Polsce
Wolny piątek po Bożym Ciele? Nikłe szanse na realizację petycji
Prawo drogowe
Nowy znak drogowy i zmiany w oznakowaniu przejść dla pieszych. Co muszą wiedzieć kierowcy?
Praca, Emerytury i renty
Zmiany w terminach wypłat emerytur w czerwcu 2025. Nowy harmonogram
Praca, Emerytury i renty
Duże zmiany w wypłatach 800 plus w czerwcu. Od lipca nowy termin
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Praca, Emerytury i renty
Duże zmiany w zasadach przyznawania i wypłaty zasiłku pogrzebowego