Reklama alkoholu: cydr nie może kojarzyć się ze sportem

Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęła skarga na reklamę cydru lubelskiego.

Aktualizacja: 11.01.2017 13:07 Publikacja: 11.01.2017 12:33

Reklama alkoholu: cydr nie może kojarzyć się ze sportem

Foto: www.facebook.pl, rp.pl

Konsument zwrócił uwagę, że znajdująca się na fun page'u producenta reklama trunku sugeruje lepsze wyniki sportowe po wypiciu alkoholu.

Spółka Ambra S.A. opublikowała na portalu społecznościowym grafikę promującą miodowy cydr lubelski i opatrzoną hasłem „MIODZIO WYNIK!".

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Sądy i trybunały
Ważna opinia z TSUE ws. neosędziów. Nie spodoba się wielu polskim prawnikom
Sądy i trybunały
Będzie nowa ustawa o Sądzie Najwyższym. Ujawniamy plany reformy
Matura i egzamin ósmoklasisty
Matura i egzamin ósmoklasisty 2025 z "Rzeczpospolitą" i WSiP
ZUS
Kolejny pomysł zespołu Brzoski: ZUS rozliczy składki za przedsiębiorców
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Prawo w Polsce
Od 1 maja rusza nowy program bezpłatnych badań. Jak z niego skorzystać?
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne