Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.09.2017 08:26 Publikacja: 08.09.2017 08:01
Foto: Fotolia.com
Spółka sprzedawała napoje alkoholowe w pełnym asortymencie w sklepie spożywczo-monopolowym. Podczas kontroli stwierdzono, że w przeszklonej witrynie są wystawione wysokoprocentowe alkohole z widocznymi z zewnątrz nazwami. Zachęca to do ich nabywania, co narusza zakaz ich reklamy i promocji.
Stwierdzone naruszenie zakazu reklamy napojów alkoholowych uzasadnia cofnięcie zezwolenia na ich sprzedaż. Spółka zmieniła witrynę, zasłaniając marki alkoholi poziomymi paskami matowej folii, tak że nie są one widoczne z zewnątrz. Wówczas prezydent Krakowa uznał, iż nie ma podstaw do przyjęcia, że przedsiębiorca narusza zakaz promocji i reklamy napojów alkoholowych i odmówił cofnięcia zezwolenia. Samorządowe Kolegium Odwoławcze zaaprobowało decyzję. Oba te organy stwierdziły jednak w uzasadnieniu, że umieszczenie w witrynie sklepowej alkoholi, których marki były widoczne z zewnątrz, stanowiło ich reklamę i promocję.
Każdy sprawdzi wysokość przyszłej emerytury przez internet. Budżet państwa nie poniesienie z tego tytułu żadnych...
Prawie milion wniosków o rentę wdowią wpłynęło do ZUS. Z kolei do KRUS nieco ponad 121 tys. Tak wynika z danych...
Najlepszą uczelnią publiczną, która uczy prawa, podobnie jak w zeszłym roku, jest Uniwersytet Jagielloński w Kra...
Uniwersytet Warszawski przed Uniwersytetem Jagiellońskim i Politechniką Warszawską - tak wygląda czołówka Rankin...
Za nami gala 23. edycji rankingu kancelarii prawniczych. Na podium stanęły największe i najlepsze zespoły adwoka...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas