Reklama
Rozwiń
Reklama

Komercyjna komunia. Miliardy na elektronikę i gadżety

Polacy z okazji pierwszej komunii wydadzą już co najmniej 4 mld zł. Z roku na rok coraz więcej pieniędzy trafia do sprzedawców elektroniki, rowerów, biżuterii, a także restauratorów.

Aktualizacja: 03.05.2018 22:10 Publikacja: 03.05.2018 21:21

Komercyjna komunia. Miliardy na elektronikę i gadżety

Foto: Fotorzepa, Maciej Kosycarz

Komunie wyrastają na trzeci, po Bożym Narodzeniu oraz Wielkanocy, okres handlowego boomu w Polsce. W niektórych kategoriach są nawet jeszcze ważniejsze. Poza sezonem bożonarodzeniowym miesiące kwiecień i maj to drugi najbardziej intensywny okres zakupów sprzętu elektronicznego.

Z okazji Komunii Polacy wydają choćby więcej niż na walentynki, a ich budżety na ten cel można ostrożnie szacować na co najmniej 4 mld zł. W roczniku właśnie przystępującym do Pierwszej Komunii urodziło się ok. 420 tys. dzieci. Niewielka część rodziców rezygnuje z udziału w niej, ale pozostali muszą się mocno złapać za kieszenie.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Pracownicy Zary szykują protesty w Black Friday – żądają podziału zysków
Handel
Pierwszy producent leków osiągnął wycenę 1 biliona dolarów. Sukces leków na odchudzanie
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Potężna fuzja znanych producentów farb. Powstanie gigant wart 25 miliardów dolarów
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama