Reklama

Komercyjna komunia. Miliardy na elektronikę i gadżety

Polacy z okazji pierwszej komunii wydadzą już co najmniej 4 mld zł. Z roku na rok coraz więcej pieniędzy trafia do sprzedawców elektroniki, rowerów, biżuterii, a także restauratorów.

Aktualizacja: 03.05.2018 22:10 Publikacja: 03.05.2018 21:21

Komercyjna komunia. Miliardy na elektronikę i gadżety

Foto: Fotorzepa, Maciej Kosycarz

Komunie wyrastają na trzeci, po Bożym Narodzeniu oraz Wielkanocy, okres handlowego boomu w Polsce. W niektórych kategoriach są nawet jeszcze ważniejsze. Poza sezonem bożonarodzeniowym miesiące kwiecień i maj to drugi najbardziej intensywny okres zakupów sprzętu elektronicznego.

Z okazji Komunii Polacy wydają choćby więcej niż na walentynki, a ich budżety na ten cel można ostrożnie szacować na co najmniej 4 mld zł. W roczniku właśnie przystępującym do Pierwszej Komunii urodziło się ok. 420 tys. dzieci. Niewielka część rodziców rezygnuje z udziału w niej, ale pozostali muszą się mocno złapać za kieszenie.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Trump grozi Chinom cłami, ale planuje spotkanie z Xi. USA i Chiny wracają do rozmów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Handel
Rewolucja okularów AI. Ray-Ban Meta winduje wartość EssilorLuxottica o 20 mld dolarów
Handel
PiS straszy Mercosurem. Ale gdy rządził, to go popierał
Handel
Donald Trump: 100-proc. cła na Chiny nie do utrzymania. Spotka się z Xi Jinpingiem
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
Największy koncern spożywczy świata stawia na roboty. Zniknie 16 tysięcy miejsc pracy
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama