Reklama
Rozwiń
Reklama

Polacy lubią Allegro. A sieci spożywcze już mniej

Platformę internetową Polacy oceniają jako najlepszego sprzedawcę. Sieci spożywcze odwiedzane najczęściej wypadają sporo gorzej w badaniu.

Publikacja: 25.03.2024 04:30

Polacy lubią Allegro. A sieci spożywcze już mniej

Foto: Shutterstock

OC&C Retail Proposition Index to badanie konsumenckie prowadzone od 2012 r. W obecnej edycji badano ocenę sprzedawców przez ponad 2,5 tys. osób. W poszczególnych kategoriach sytuacja się różni. Za najniższe ceny najlepiej oceniony został AliExpress, za kreowanie trendów Zalando, w kilku kategoriach triumfował e-sklep z artykułami dla zwierząt zooplus. Za jakość najmocniejsze notowania dostał Adidas, a za zaufanie do marki Nike. Za wybór towarów i łatwość kupowania z kolei ogólny lider, czyli Allegro.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
CCC stawia na sklepy stacjonarne. Pokazuje plany na 2026 rok
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama