Reklama

Polacy lubią Allegro. A sieci spożywcze już mniej

Platformę internetową Polacy oceniają jako najlepszego sprzedawcę. Sieci spożywcze odwiedzane najczęściej wypadają sporo gorzej w badaniu.

Publikacja: 25.03.2024 04:30

Polacy lubią Allegro. A sieci spożywcze już mniej

Foto: Shutterstock

OC&C Retail Proposition Index to badanie konsumenckie prowadzone od 2012 r. W obecnej edycji badano ocenę sprzedawców przez ponad 2,5 tys. osób. W poszczególnych kategoriach sytuacja się różni. Za najniższe ceny najlepiej oceniony został AliExpress, za kreowanie trendów Zalando, w kilku kategoriach triumfował e-sklep z artykułami dla zwierząt zooplus. Za jakość najmocniejsze notowania dostał Adidas, a za zaufanie do marki Nike. Za wybór towarów i łatwość kupowania z kolei ogólny lider, czyli Allegro.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Carrefour może zniknąć z Polski. Ruszyła sprzedaż handlowego giganta
Handel
Allegro zaskakuje wynikami. Poprzeczka idzie w górę
Handel
Rosja i Indie utworzą strefę wolnego handlu. To pomysł Kremla
Handel
Cła Trumpa uderzają w luksus. Swatch podnosi ceny zegarków nawet o 15 procent
Reklama
Reklama