Reklama

Tesco: to były dobre święta

Sieć hipermarketów i supermarketów zwiększyła sprzedaż w Wielkiej Brytanii o 1,3 proc. w okresie świątecznym.

Publikacja: 14.01.2016 11:08

Tesco: to były dobre święta

Foto: Bloomberg

- Sukces, jaki Tesco odniosło na swoim rodzimym rynku, zawdzięczany jest przede wszystkim niskim cenom oraz zwiększonej liczbie pracowników w sklepach – uważa Dave Lewis, dyrektor generalny sieci Tesco.

Choć największa sieć supermarketów w Wielkiej Brytanii zakończyła rok chwilowym wzrostem, cały ostatni kwartał nie przebiegł dla firmy równie pomyślnie. Całkowita sprzedaż Tesco spadła w tym okresie o 0,5 proc.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama