Reklama
Rozwiń
Reklama

Dobry czerwiec Vistuli

Odzieżowo-jubilerska grupa zadziwia regularnością w ostatnich miesiącach. Czerwiec był kolejnym bardzo udanym dla firmy okresem sprzedażowym.

Publikacja: 05.07.2016 08:00

Vistula w czerwcu wypracowała 53,5 mln zł skonsolidowanych przychodów, czyli o 15,9 proc. więcej niż rok temu. To tempo wyraźnie większe od wzrostu powierzchni sprzedaży detalicznej, które rok do roku sięga 8,8 proc. (na koniec czerwca tego roku grupa liczyła 28,5 tys. mkw.), co wskazuje na spore wzrosty sprzedaży porównywalnej. Czerwcowe tempo jest identyczne jak narastające od początku roku, co w tym okresie przyniosło grupie 273 mln zł przychodów.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama