Reklama
Rozwiń
Reklama

Tesco walczy z konkurencją: darmowe owoce

Brytyjska sieć handlowa postawiła na owoce i warzywa w walce o klienta na Wyspach.

Publikacja: 29.07.2016 14:55

Tesco walczy z konkurencją: darmowe owoce

Foto: 123rf.com

W walce o klienta siec Tesco postanowiło sięgnąć po nową broń: darmowe owoce dla dzieci.

Sieci handlowe na Wyspach Brytyjskich od kilku lat prowadzą tzw. wojnę cenową. Biorą w niej udział także niemieckie sieci dyskontowe takie jak Aldi i Lidl, co mocno bije w wyniki lokalnych sieci.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month W duecie taniej i korzystaj podwójnie! Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama