W lipcu CCC wypracowało 207 mln zł skonsolidowanych przychodów, co oznacza wzrost wobec ubiegłego roku o 38,1 proc. Tempo jest nadal bardzo wysokie, ale trzeba pamiętać, że od połowy stycznia tego roku firma konsoliduje eObuwie.pl, którego rok temu nie było (udział tego internetowego sklepu w miesięcznych przychodach grupy sięga około 7-8 proc.).
Po wyeliminowaniu tego czynnika a także sprzedaży hurtowej lipcowe wzrosty CCC były mniej imponujące: sprzedaż detaliczna w sklepach stacjonarnych urosła "tylko" o 13,4 proc., do 176 mln zł. Tylko, bo sprzedaż urosła w wolniejszym tempie niż zwiększa się powierzchnia handlowa CCC w tym roku (około 24 proc.), co wskazuje, że sprzedaż porównywalna (obrazująca efektywność sieci) była w lipcu ujemna. Wzrost sprzedaży jest wolniejszy niż w czerwcu (skonsolidowanej wyniósł 38 proc., detalicznej 24 proc.).