Reklama
Rozwiń
Reklama

Wyniki kwartalne: Dwojaki lipiec CCC

Odzieżowa grupa w ubiegłym miesiącu wprawdzie w wysokim tempie zwiększyła przychody, ale to głównie efekt rozwoju sieci sprzedaży i przejęcia internetowej platformy eObuwie.

Publikacja: 01.08.2016 14:05

W lipcu CCC wypracowało 207 mln zł skonsolidowanych przychodów, co oznacza wzrost wobec ubiegłego roku o 38,1 proc. Tempo jest nadal bardzo wysokie, ale trzeba pamiętać, że od połowy stycznia tego roku firma konsoliduje eObuwie.pl, którego rok temu nie było (udział tego internetowego sklepu w miesięcznych przychodach grupy sięga około 7-8 proc.).

Po wyeliminowaniu tego czynnika a także sprzedaży hurtowej lipcowe wzrosty CCC były mniej imponujące: sprzedaż detaliczna w sklepach stacjonarnych urosła "tylko" o 13,4 proc., do 176 mln zł. Tylko, bo sprzedaż urosła w wolniejszym tempie niż zwiększa się powierzchnia handlowa CCC w tym roku (około 24 proc.), co wskazuje, że sprzedaż porównywalna (obrazująca efektywność sieci) była w lipcu ujemna. Wzrost sprzedaży jest wolniejszy niż w czerwcu (skonsolidowanej wyniósł 38 proc., detalicznej 24 proc.).

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month W duecie taniej i korzystaj podwójnie! Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama