Wyniki kwartalne: Dwojaki lipiec CCC

Odzieżowa grupa w ubiegłym miesiącu wprawdzie w wysokim tempie zwiększyła przychody, ale to głównie efekt rozwoju sieci sprzedaży i przejęcia internetowej platformy eObuwie.

Publikacja: 01.08.2016 14:05

W lipcu CCC wypracowało 207 mln zł skonsolidowanych przychodów, co oznacza wzrost wobec ubiegłego roku o 38,1 proc. Tempo jest nadal bardzo wysokie, ale trzeba pamiętać, że od połowy stycznia tego roku firma konsoliduje eObuwie.pl, którego rok temu nie było (udział tego internetowego sklepu w miesięcznych przychodach grupy sięga około 7-8 proc.).

Po wyeliminowaniu tego czynnika a także sprzedaży hurtowej lipcowe wzrosty CCC były mniej imponujące: sprzedaż detaliczna w sklepach stacjonarnych urosła "tylko" o 13,4 proc., do 176 mln zł. Tylko, bo sprzedaż urosła w wolniejszym tempie niż zwiększa się powierzchnia handlowa CCC w tym roku (około 24 proc.), co wskazuje, że sprzedaż porównywalna (obrazująca efektywność sieci) była w lipcu ujemna. Wzrost sprzedaży jest wolniejszy niż w czerwcu (skonsolidowanej wyniósł 38 proc., detalicznej 24 proc.).

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Zalando chce przejąć konkurencyjny sklep internetowy
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Polacy ruszyli na luksusowe zakupy
Handel
Świat nadal handluje z Rosją. Które firmy są na liście wstydu?
Handel
Wojna handlowa wpędza sklepy w długi
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Handel
Handel jest najbardziej zadłużoną branżą. Powodem wojna sieci dyskontów