Reklama

Merlin wydobył się z kłopotów, teraz chce kupować

Niewielu wierzyło w udany powrót jednego z najstarszych e-sklepów na rynek. Teraz Merlin zaskakuje bardzo ambitnymi planami rozwoju.

Publikacja: 05.12.2016 19:07

Konkurencja w e-handlu jest bardzo ostra

Foto: Rzeczpospolita

Merlin wiosną tego roku wrócił na rynek po zawirowaniach spowodowanych kłopotami właściciela, czyli spółki Czerwona Torebka. Markę wydzierżawiła nieznana szerzej na rynku Topmall, spółka sprzedająca produkty przez internet, ale głównie na rynki wschodnie.

Sprzedaż ruszyła, Merlin szybko zaczął realizować po kilkadziesiąt tysięcy zamówień miesięcznie. – Powrót Merlina na rynek już można uznać za sukces, wszystkie cele na ten rok zostały zrealizowane. Aktualnie sprzedajemy głównie książki, muzykę, filmy i zabawki. Priorytetem rozwoju na przyszły rok są kosmetyki i perfumy oraz artykuły wyposażenia wnętrz – mówi Łukasz Szczepański, prezes Topmall, operatora sklepu merlin.pl.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Reklama
Reklama