Reklama

W markach najbardziej cenimy wiarygodność

Lojalność konsumentów najskuteczniej budują te brandy, które spełniają swoje obietnice. Wśród nich sporą grupę stanowią rodzime firmy.

Publikacja: 25.05.2017 20:59

Adidas, Booking.com, Grycan, Calypso, DHL, Biedronka, Virgin Mobile oraz ING BSK – to marki, które zdobyły w swoich kategoriach najwyższe oceny polskich konsumentów. Tak wynika z zestawienia Top 100 Brands, które opublikowała firma doradczo-audytorska KPMG na postawie badania przeprowadzonego po raz pierwszy w Polsce na próbie ponad 5 tys. osób.

Badani wyrazili swoje opinie na temat doświadczeń w kontaktach z markami, ich produktami, a także w procesie zakupu i obsługi klienta (ang. customer experience.)

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Trump wraca z wysokimi cłami dla Europy. Nie zrobił wrażenia na UE
Handel
Kazachstan zablokował rosyjski import. Paraliż ruchu na granicy z Rosją
Handel
Rosyjski sąd znacjonalizował i przekazał państwu aktywa amerykańskiej firmy spożywczej
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Handel
Legendarny producent jeansów nie boi się ceł Trumpa. Levi Strauss ma zapasy na pół roku
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama