Aktualizacja: 08.11.2017 07:14 Publikacja: 07.11.2017 20:32
Foto: 123RF
Według najnowszych danych Stowarzyszenia Producentów Marek Własnych PLMA w Polsce w ujęciu ilościowym 30 proc. sprzedaży żywności czy chemii przypada na takie produkty. Organizacja zwraca uwagę, że w ujęciu rocznym udział rynkowy tych produktów wzrósł o 1,4 pkt proc., co daje Polsce trzecią pozycję w gronie najszybciej rosnących europejskich rynków. Szybciej marki własne zyskują tylko w Austrii i Niemczech.
Ogółem Europejczycy są wielki fanami tego typu zakupów. PLMA podaje, że już w 15 z 20 badanych krajów, ich udział rynkowy to co najmniej 30 proc., a w dziewięciu ich ostatnie wyniki sprzedaży są najwyższe w historii – w obydwu grupach jest Polska. Kolejny cel to wejście do grupy siedmiu krajów z co najmniej 40-proc. udziałem.
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas