Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.02.2019 11:54 Publikacja: 07.02.2019 11:54
Foto: Bloomberg
Marka Gucci znalazła się pod ostrzałem z powodu kominiarki (przypominającej jednakże bardziej zakrywający również twarz szalik), która zdaniem krytyków przywoływała stereotyp murzyna z karykatur z czasów segregacji rasowej.
Krytykowana część garderoby była czarna i zakrywała niemal całą twarz, z wyjątkiem ust, wokół których był czerwony otok. Wywoływało to skojarzenia z stylem teatralnego makijażu „Blackface", który odwoływał się do stereotypów rasowych i najczęściej był używany do karykaturalnego przedstawiania Afroamerykanów w sztuce (zarówno w teatrze, jak i w filmie).
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Sprzedaż szwajcarskiego koncernu Swatch spadła bardziej niż oczekiwano w pierwszej połowie 2025 roku — poinformo...
Donald Trump zapowiedział, że od 1 sierpnia dobra importowane z UE będą obłożone cłem w wysokości 30 proc. Europ...
Kazachstan wprowadził szczegółowe kontrole przepływ rosyjskich ładunków przez swoje granice. Skutkuje to parali...
Sąd w Moskwie orzekł, że aktywa amerykańskiej firmy produkującej żywność w puszkach, Glavprodukt, zostaną przeka...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Wypróbowaną metodą - z pomocą inspekcji żywnościowej, Kreml próbuje postawić do pionu władze buntującego się Aze...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas