Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.03.2015 21:00 Publikacja: 11.03.2015 21:00
Potentat branży kurierskiej chce zagarnąć jak największą częoć paczek wysyłanych przez e-sklepy.
Foto: Fotorzepa/Bartosz Jankowski
Jedna z największych firm kurierskich na świecie znalazła sposób, jak złowić klientów handlujących w internecie. W Polsce wystartował właśnie serwis All You Need (AYN). Za nowym portalem e-commerce stoi DHL Parcel, spółka DHL odpowiadająca ze dostarczanie paczek. To pionierskie przedsięwzięcie, bo wcześniej firmy logistyczne nie inwestowały bezpośrednio w ten segment rynku. AYN działał do tej pory w Niemczech. Polska jest drugim rynkiem w Europie, na którym koncern uruchamia ten serwis. Koncern liczy, że dzięki przyciągnięciu na swoją stronę e-sklepów zyska dodatkowych klientów.
Ponad połowa konsumentów jest gotowa udostępniać sieciom handlowym i markom informacje o swoich preferencjach za...
Prezydent USA Donald Trump i premier Wielkiej Brytanii Keir Starmer poinformowali w kuluarach szczytu G7 o zawar...
Dyrektor generalny Luca de Meo opuszcza francuskiego producenta samochodów Renault, aby podjąć pracę poza branżą...
Handel w niedzielę jest dozwolony między innymi w ostatnią niedzielę czerwca. W związku z tym najbliższa niedzie...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Rośnie szara strefa tytoniowa w UE i w Polsce. Na rynek trafia coraz więcej papierosów pochodzących z nielegalny...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas