Reklama

DHL uruchamia internetowy pasaż handlowy

Potentat branży logistycznej uruchomił w Polsce własny pasaż internetowy.

Publikacja: 11.03.2015 21:00

Potentat branży kurierskiej chce zagarnąć jak największą częoć paczek wysyłanych przez e-sklepy.

Potentat branży kurierskiej chce zagarnąć jak największą częoć paczek wysyłanych przez e-sklepy.

Foto: Fotorzepa/Bartosz Jankowski

Jedna z największych firm kurierskich na świecie znalazła sposób, jak złowić klientów handlujących w internecie. W Polsce wystartował właśnie serwis All You Need (AYN). Za nowym portalem e-commerce stoi DHL Parcel, spółka DHL odpowiadająca ze dostarczanie paczek. To pionierskie przedsięwzięcie, bo wcześniej firmy logistyczne nie inwestowały bezpośrednio w ten segment rynku. AYN działał do tej pory w Niemczech. Polska jest drugim rynkiem w Europie, na którym koncern uruchamia ten serwis. Koncern liczy, że dzięki przyciągnięciu na swoją stronę e-sklepów zyska dodatkowych klientów.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama