DHL uruchamia internetowy pasaż handlowy

Potentat branży logistycznej uruchomił w Polsce własny pasaż internetowy.

Publikacja: 11.03.2015 21:00

Potentat branży kurierskiej chce zagarnąć jak największą częoć paczek wysyłanych przez e-sklepy.

Potentat branży kurierskiej chce zagarnąć jak największą częoć paczek wysyłanych przez e-sklepy.

Foto: Fotorzepa/Bartosz Jankowski

Jedna z największych firm kurierskich na świecie znalazła sposób, jak złowić klientów handlujących w internecie. W Polsce wystartował właśnie serwis All You Need (AYN). Za nowym portalem e-commerce stoi DHL Parcel, spółka DHL odpowiadająca ze dostarczanie paczek. To pionierskie przedsięwzięcie, bo wcześniej firmy logistyczne nie inwestowały bezpośrednio w ten segment rynku. AYN działał do tej pory w Niemczech. Polska jest drugim rynkiem w Europie, na którym koncern uruchamia ten serwis. Koncern liczy, że dzięki przyciągnięciu na swoją stronę e-sklepów zyska dodatkowych klientów.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
Polacy chętnie oddadzą prywatność w zamian za promocje
Handel
USA i Wielka Brytania zawarły umowę handlową. Ważna kwestia wciąż nierozwiązana
Handel
Prezes Renault ma uratować mocno zadłużony koncern luksusowy
Handel
Kiedy wypada niedziela handlowa w czerwcu? Jest jeden termin
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Handel
Polacy znów wypalają więcej nielegalnych papierosów. Odwrócenie trendu