Aktualizacja: 04.02.2016 20:42 Publikacja: 04.02.2016 20:00
Sieci franczyzowe to w ostatnich latach podstawowe narzędzie do obrony rozdrobnionego, rodzimego handlu przed świetnie zorganizowaną zagraniczną konkurencją. Sklepy, grupując się pod jedną marką, mogą wspólnie kupować towar w bardziej konkurencyjnych cenach czy organizować promocje. Stać je także na ogólnokrajowy marketing.
Wojna celna prezydenta USA Donalda Trumpa zaczyna coraz bardziej doskwierać amerykańskiemu biznesowi – i już nie...
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas