Reklama
Rozwiń
Reklama

Amazon rusza do kolejnego etapu walki o klientów znad Wisły

Niemiecka strona ma również polskojęzyczną wersję.

Aktualizacja: 19.10.2016 07:24 Publikacja: 18.10.2016 20:55

Amazon rusza do kolejnego etapu walki o klientów znad Wisły

Foto: 123RF

Od dawna rynek spekulował, kiedy w końcu Amazon zdecyduje się na start polskiej wersji e-sklepu. I w końcu największy internetowy sprzedawca na świecie docenił potencjał Polski, choć na pewno nie spełni wszystkich oczekiwań.

– Klienci robiący zakupy w serwisie Amazon.de mogą od teraz korzystać z polskiego menu, przeglądać miliony nazw produktów w języku polskim i kontaktować się z polskojęzycznym działem obsługi klienta. Z dnia na dzień będzie wzrastała liczba widocznych tłumaczeń – mówi Ben Howes, szef PR Amazon na UE. W ofercie pojawia się także coraz więcej polskich produktów, głównie wystawianych przez polskich przedsiębiorców w ramach programu „Sprzedawaj na Amazon".

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama