Reklama

Niszowe firmy z Polski, tzw. ukryci czempioni, liderami globalnego rynku

Polski eksport to nie tylko części i podzespoły. Sprzedajemy za granicą finalne produkty najwyższej jakości, innowacyjne i cenione przez konsumentów.

Aktualizacja: 25.10.2016 07:40 Publikacja: 24.10.2016 21:03

Atutem polskich stoczni są niższe koszty produkcji, do których dochodzą wysoka wydajność i jakość bu

Atutem polskich stoczni są niższe koszty produkcji, do których dochodzą wysoka wydajność i jakość budowanych łodzi.

Foto: materiały prasowe

Znaczący udział w zagranicznej sprzedaży polskich towarów mają firmy średnie i małe. I choć bardzo duża część polskiego eksportu kierowana jest do zagranicznych fabryk w postaci komponentów lub podzespołów, to można znaleźć firmy eksportujące produkty gotowe, wysokiej jakości, oparte na innowacyjnych rozwiązaniach, cenione za granicą.

PARTNER CYKLU

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama