Reklama
Rozwiń
Reklama

Niszowe firmy z Polski, tzw. ukryci czempioni, liderami globalnego rynku

Polski eksport to nie tylko części i podzespoły. Sprzedajemy za granicą finalne produkty najwyższej jakości, innowacyjne i cenione przez konsumentów.

Aktualizacja: 25.10.2016 07:40 Publikacja: 24.10.2016 21:03

Atutem polskich stoczni są niższe koszty produkcji, do których dochodzą wysoka wydajność i jakość bu

Atutem polskich stoczni są niższe koszty produkcji, do których dochodzą wysoka wydajność i jakość budowanych łodzi.

Foto: materiały prasowe

Znaczący udział w zagranicznej sprzedaży polskich towarów mają firmy średnie i małe. I choć bardzo duża część polskiego eksportu kierowana jest do zagranicznych fabryk w postaci komponentów lub podzespołów, to można znaleźć firmy eksportujące produkty gotowe, wysokiej jakości, oparte na innowacyjnych rozwiązaniach, cenione za granicą.

PARTNER CYKLU

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Reklama
Reklama