Reklama
Rozwiń

Niszowe firmy z Polski, tzw. ukryci czempioni, liderami globalnego rynku

Polski eksport to nie tylko części i podzespoły. Sprzedajemy za granicą finalne produkty najwyższej jakości, innowacyjne i cenione przez konsumentów.

Aktualizacja: 25.10.2016 07:40 Publikacja: 24.10.2016 21:03

Atutem polskich stoczni są niższe koszty produkcji, do których dochodzą wysoka wydajność i jakość bu

Atutem polskich stoczni są niższe koszty produkcji, do których dochodzą wysoka wydajność i jakość budowanych łodzi.

Foto: materiały prasowe

Znaczący udział w zagranicznej sprzedaży polskich towarów mają firmy średnie i małe. I choć bardzo duża część polskiego eksportu kierowana jest do zagranicznych fabryk w postaci komponentów lub podzespołów, to można znaleźć firmy eksportujące produkty gotowe, wysokiej jakości, oparte na innowacyjnych rozwiązaniach, cenione za granicą.

PARTNER CYKLU

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Handel
Legendarny producent jeansów nie boi się ceł Trumpa. Levi Strauss ma zapasy na pół roku
Handel
Trump grozi Kanadzie 35-procentowym cłem
Handel
Cła Trumpa blokują import odzieży z Chin do USA. Najniższy poziom od 22 lat
Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama