#RZECZoBIZNESIE: Szymon Mordasiewicz: #my + #więcej + #teraz = milenialsi

Milenialsi rosną z technologią, która wyzwala i daje pewne możliwości – mówi Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający Nielsen Polska, gość programu Marcina Piaseckiego.

Aktualizacja: 23.02.2017 13:54 Publikacja: 23.02.2017 11:55

#RZECZoBIZNESIE: Szymon Mordasiewicz: #my + #więcej + #teraz = milenialsi

Foto: tv.rp.pl

Gość tłumaczył, że milenialsi to osoby urodzone pomiędzy 1980-2000 r. Globalnie jest ich 24 proc. W Polsce to ponad 9 mln, czyli jedna czwarta naszej populacji.

- W roku 2020 milenialsi będą stanowić 35 proc. populacji pracowników – mówił Mordasiewicz. - Teraz jest ostatni moment, żeby zastanowić się jak się nimi zająć. Czy pracodawcy i producenci mają właściwą strategię dla tego pokolenia. Oni za chwilę będą głosowali swoimi portfelami,co kupić, gdzie pracować – dodał.

Pozostało 88% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Wojna handlowa wpędza sklepy w długi