Aktualizacja: 27.11.2017 11:49 Publikacja: 27.11.2017 11:40
www.pl.aliexpress.com
Foto: Bloomberg
Chiński gigant e-handlu, posiadając ponad 100 mln klientów i 23 mld dol. przychodów, na stronie miał lukę, która umożliwiała przestępcom namierzanie użytkowników serwisu zakupowego, wysyłając im link do strony internetowej AliExpress zawierającej złośliwy kod JavaScript. - Po otwarciu strony kod był uruchamiany w przeglądarce użytkownika, tym samym omijając ochronę AliExpress przed atakami z wykorzystaniem skryptów cross-site przy użyciu luki w zabezpieczeniach na stronie internetowej - tłumaczą eksperci Check Point.
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas