Aktualizacja: 14.12.2017 16:42 Publikacja: 14.12.2017 16:07
Foto: Bloomberg
Wielkimi krokami zbliża się premiera kolejnej części „Gwiezdnych Wojen" w kinach. „Ostatni Jedi" debiutuje w Polsce dzisiaj, a już teraz na całym świecie sklepy zapełniają produkty nawiązujące do jednej z najmocniejszych marek popkultury. Wśród produktów opatrzonych logo „Star Wars" można znaleźć nie tylko zabawki, klocki czy miecze świetlne. Jedna z sieci sklepów oferowała niewielkie figurki do zakupów (trzeba było tylko wydać odpowiednią kwotę). Kolekcjonerskie figurki spotkały się z krytyką, że wyglądają inaczej niż na zdjęciach, co jednak nikomu nie przeszkodziło w ich zbieraniu.
USA i Chiny osiągnęły porozumienie w sprawie ograniczenia deficytu handlowego, twierdzą urzędnicy amerykańscy. S...
Na wypadek fiaska negocjacji z Trumpem, Komisja Europejska tworzy warty 95 mld euro wykaz towarów importowanych...
Sekretarz skarbu Scott Bessent oraz przedstawiciel handlowy USA Jamieson Greer rozpoczęli spotkania w Genewie z...
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas