Reklama
Rozwiń
Reklama

10 Jubileuszowy plebiscyt Mobility Trends – rozstrzygnięty

Patronat „Rzeczpospolitej”: 4 marca 2020 roku podczas Gali Mobility Trends poznaliśmy najlepsze mobilne produkty i usługi 2019 roku. W Teatrze Capitol w Warszawie odbyła się jubileuszowa, dziesiąta edycja Gali, podczas której zostały wręczone statuetki „Złoty Bell” w 24 kategoriach.

Publikacja: 25.03.2020 09:00

10 Jubileuszowy plebiscyt Mobility Trends – rozstrzygnięty

Foto: materiały prasowe

W 18 z nich zadecydowali miłośnicy mobilnych rozwiązań, którzy mogli wybierać spośród ponad 300 produktów i usług dodanych do ankiety przez producentów lub dystrybutorów. Głosowanie w plebiscycie Mobility Trends trwało do 25 lutego br. i wzięło w nim udział aż ponad 24 tysiące osób, które oddały łącznie 154 981 jedna osoba głosowała średnio w 6 kategoriach.

Najbardziej popularna była kategoria „Smartfon roku", „Gadżet roku" oraz „Innowacja roku 2019". Najwięcej osób zagłosowało w kategorii „Smartfon roku 2019". Oddano w niej 17 582 głosów, które zadecydowały o zwycięstwie smartfona Samsung Galaxy S10+. Samsung odebrał jeszcze 2 statuetki Złoty Bell za „Sportowy gadżet roku 2019" i „Producent". Kolejnym potrójnym zwycięzcom okazała się Grupa Polsat, która również zgarnęła 3 statuetki: w kategorii „Operator" oraz „Mobilny Internet" oraz „Debiut roku 2019 za telewizję internetową z dekoderem EVOBOX STREAM.

Nagrodę za „Mobilną aplikację B2C" odebrał Bank Polski SA za aplikację mobilną IKO. Natomiast w segmencie B2B statuetka przypadła MAKRO Cash and Carry Polska SA za aplikację MAKRO. W kategorii „Oferta operatorska roku 2019" w segmencie B2C tryumfowała oferta Orange Flex, a w segmencie B2B - NETIA CONTACT CENTER. Złoty Bell w kategorii „Mobilne płatności" trafił do Google Polska za usługę Google Pay. Głosami konsumentów marka Lenovo zwyciężyło kategorii „Tablet roku 2019". „Akcesorium roku" został produkt QI Xblitz G650 PRO. Gadżetem roku został smartwatch Garmin Fenix 6, samochodowym gadżetem – wideorejestrator Mio MiViue C570, a gaminowym gadżetem - Pad do grania Xbox Elite Series 2 od Microsoft. Za najinteligentniejszy domowy sprzęt statuetkę zgarnął iRobot Roomba i7+. Telefon Maxcom Strong MM917 okrzyknięto „Telefonem roku 2019", zaś notebookiem poprzedniego roku został Acer Predator Helios 700. Technologicznym autem minionego roku wybrano Peugeot e-208, zaś Złoty Bell za Innowację roku przypadł aplikacji PZU Go od PZU SA.

Ponadto rada merytoryczna złożona z dziennikarzy oraz ekspertów w branży nowych technologii wybrała 6 firm: Lamel Technologies został „Polską firmą roku 2019", „Dystrybutorem roku 2019" okrzyknęła firmę Komsa, zaś Grupa Polsat odebrała statuetki za „Operatora roku 2019" (dla Polkomtela) oraz Debiut roku 2019. Tytuł „Człowieka roku 2019" przypadł Minister Rozwoju – Jadwidze Emilewicz.

- Mobility Trends jest największym w Polsce badaniem rynku i opinii społecznej ukierunkowanej na nowe technologie konsumenckie. Konkurs rozwija się z każdym rokiem a kategorie są modyfikowane wraz z trendami rynkowymi. Sam konkurs daje nam obraz zainteresowania ludzi konkretnymi grupami produktowymi i usługami. To konsumenci wskazują, oddając swoje głosy, na konkretne usługi i produkty które spełniały ich oczekiwania. Dziesiąta edycja konkursu pokazuje nam również jak bardzo rośnie zainteresowanie nowymi technologiami, o czym mówią nam statystyki głosowania, które rosną z każdym rokiem - podkreśla Tomasz Cieślak, pomysłodawca Mobility Trends.

Reklama
Reklama
Gospodarka
Migranci w krajach OECD – pierwszy spadek po trzech latach wzrostów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Gospodarka
Co Donald Trump uzyskał podczas spotkania z Xi oraz podróży do Azji?
Gospodarka
Monopol państwa ma swoje uzasadnienie
Gospodarka
To polskie firmy mają realizować inwestycje w Polsce. Rząd opracowuje zasady
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Gospodarka
Tak Światowa Organizacja Zdrowia pomaga Rosji. „Ryzyko legitymizacji reżimu”
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama