Reklama

10 Jubileuszowy plebiscyt Mobility Trends – rozstrzygnięty

Patronat „Rzeczpospolitej”: 4 marca 2020 roku podczas Gali Mobility Trends poznaliśmy najlepsze mobilne produkty i usługi 2019 roku. W Teatrze Capitol w Warszawie odbyła się jubileuszowa, dziesiąta edycja Gali, podczas której zostały wręczone statuetki „Złoty Bell” w 24 kategoriach.

Publikacja: 25.03.2020 09:00

10 Jubileuszowy plebiscyt Mobility Trends – rozstrzygnięty

Foto: materiały prasowe

W 18 z nich zadecydowali miłośnicy mobilnych rozwiązań, którzy mogli wybierać spośród ponad 300 produktów i usług dodanych do ankiety przez producentów lub dystrybutorów. Głosowanie w plebiscycie Mobility Trends trwało do 25 lutego br. i wzięło w nim udział aż ponad 24 tysiące osób, które oddały łącznie 154 981 jedna osoba głosowała średnio w 6 kategoriach.

Najbardziej popularna była kategoria „Smartfon roku", „Gadżet roku" oraz „Innowacja roku 2019". Najwięcej osób zagłosowało w kategorii „Smartfon roku 2019". Oddano w niej 17 582 głosów, które zadecydowały o zwycięstwie smartfona Samsung Galaxy S10+. Samsung odebrał jeszcze 2 statuetki Złoty Bell za „Sportowy gadżet roku 2019" i „Producent". Kolejnym potrójnym zwycięzcom okazała się Grupa Polsat, która również zgarnęła 3 statuetki: w kategorii „Operator" oraz „Mobilny Internet" oraz „Debiut roku 2019 za telewizję internetową z dekoderem EVOBOX STREAM.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Gospodarka
Jak PE walczy z dezinformacją
Gospodarka
Polska musi zbudować własną kopalnię „złota”
Gospodarka
Wojciech Balczun, MAP: Prezesi spółek Skarbu Państwa powinni być liderami, a nie królami
Gospodarka
Pierwszy nowy park narodowy od ćwierćwiecza coraz bliżej. Koszt to nawet 167 mln
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Gospodarka
Merz przyznaje: niemiecka gospodarka w strukturalnym kryzysie
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama