Konferencja Polska, Europa, Świat – Go Poland, Go Global. Dla zdobycia rynku warto zaryzykować

„Globalna ekspansja firm – doświadczenia liderów" – to temat debaty, która zamykała konferencję Polska, Europa, Świat – Go Poland, Go Global.

Aktualizacja: 26.10.2016 21:50 Publikacja: 26.10.2016 21:09

Doświadczenia liderów rynku omawiali prezesi firm

Doświadczenia liderów rynku omawiali prezesi firm

Foto: Fotorzepa/Borys Skrzyński

Uczestniczyli w niej szefowie firm, które dynamicznie rozwijają się zagranicznych rynkach, a w swoich branżach należą do liderów. Choć poza Polską ich marki nie zawsze są rozpoznawalne – jak w przypadku mebli, jednej z polskich specjalności eksportowych. Okazuje się, że kupujący je Niemcy czy Francuzi nie wiedzą, gdzie powstały.

– Na paczkach z naszymi produktami jest napisane, że pochodzą z Polski, ale w sklepie już nie ma tej informacji – przyznał Maciej Formanowicz, prezes Forte. Choć firma jest doskonale znana dystrybutorom mebli na całym świecie, wśród konsumentów poza Polską już nie.

Pozostało 87% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Gospodarka
Ekonomiści o prognozach i wyzwaniach dla polskiej gospodarki. „Czasu już nie ma”
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Gospodarka
Wiceminister Maciej Gdula: Polska nauka musi się wyspecjalizować
Gospodarka
Nacjonalizacja po rosyjsku: oskarżyć, posadzić, zagrabić
Gospodarka
Amerykański kredyt 20 mld dol. dla Ukrainy spłaci Putin
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gospodarka
Polacy mają dość klimatycznych radykałów