Konserwatyzm się nie sprawdzi

Nowoczesna firma musi być innowacyjna, uczciwa, odpowiedzialna, odważna i... doceniająca rolę rządu.

Aktualizacja: 05.10.2015 23:16 Publikacja: 05.10.2015 22:00

Jeffrey Sachs, ekspert z dziedziny ekonomii rozwoju z Uniwersytetu Columbia

Jeffrey Sachs, ekspert z dziedziny ekonomii rozwoju z Uniwersytetu Columbia

Foto: materiały prasowe

Takie cechy firmy, która chce odnosić sukcesy we współczesnym świecie, wymienili uczestnicy debaty „Nowe modele biznesu na nowe czasy", która odbyła się podczas sopockiego Europejskiego Forum Nowych Idei.

Kro powinien finansować badania?

Pozostało 95% artykułu

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Czym jeździć
Technologia, której nie zobaczysz. Ale możesz ją poczuć
Tu i Teraz
Skoda Kodiaq - nowy wymiar przestrzeni
Gospodarka
Wyniki audytów w ARP: „szkody wielkich rozmiarów”
Gospodarka
Trudne życie emerytów w Rosji. Wojna Putina zwiększa ubóstwo seniorów
Gospodarka
Netanjahu triumfuje, ale konflikt blokuje ożywienie gospodarcze
Gospodarka
Adam Glapiński: Stopy procentowe w dół ewentualnie w drugim kwartale 2025 roku