Reklama

Konserwatyzm się nie sprawdzi

Nowoczesna firma musi być innowacyjna, uczciwa, odpowiedzialna, odważna i... doceniająca rolę rządu.

Aktualizacja: 05.10.2015 23:16 Publikacja: 05.10.2015 22:00

Jeffrey Sachs, ekspert z dziedziny ekonomii rozwoju z Uniwersytetu Columbia

Jeffrey Sachs, ekspert z dziedziny ekonomii rozwoju z Uniwersytetu Columbia

Foto: materiały prasowe

Takie cechy firmy, która chce odnosić sukcesy we współczesnym świecie, wymienili uczestnicy debaty „Nowe modele biznesu na nowe czasy", która odbyła się podczas sopockiego Europejskiego Forum Nowych Idei.

Kro powinien finansować badania?

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Gospodarka
Analityk agencji Fitch: Wzrost wydatków publicznych Polski jest najwyższy w regionie
Gospodarka
Brytyjczykom opłaciło się przyjąć z pompą Donalda Trumpa. Co zyskali?
Gospodarka
Wojna kosztuje miliardy. Ukraina liczy na NATO, Rosja na ropę
Gospodarka
Skromny awans Polski w globalnym rankingu innowacyjności
Gospodarka
Izrael: Hamas ma długą historię kłamstw i manipulacji
Reklama
Reklama