Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.02.2017 15:37 Publikacja: 23.02.2017 15:01
Foto: rzeczpospolita.tv
Sprzedaż folii nanoErgis w 2016 r. w ujęciu rocznym wzrosła o 26 proc. Czy w tym roku liczycie na podobny wzrost? Na jakich grupach produktów będziecie się koncentrować?
Będziemy koncentrować się na nanostretchu, co nie oznacza oczywiście, że nie będziemy zajmować się pozostałymi produktami. Mamy obowiązek by sprzedaż tego produktu nadal rosła dlatego, że w pierwszej połowie tego roku zakończymy inwestycję polegająca na uruchomieniu kolejnej, tym razem największej linii do produkcji nanostretchu. Mamy nadzieję, że nasza ekspansja handlowa w oparciu o istniejące już linie także przyniesie dobre rezultaty. Oprócz tego musimy dbać o dalszy postęp sprzedaży folii opakowaniowych do żywności. Chcemy też przygotować dla naszych klientów i akcjonariuszy nowe inwestycje.
Mimo kontynuacji trendu wzrostowego na warszawskiej giełdzie nie brakuje spółek, których notowania obrały przeci...
Byki pokazały w czwartek moc. Indeks WIG20 zyskał na wartości 2,3 proc. i tym samym wrócił powyżej poziomu 2800...
Na warszawskiej giełdzie zadebiutowała druga w tym roku firma. Jej założyciel planuje szybkie przejęcie na hiszp...
Zawieszenie broni dające perspektywę stabilizacji sytuacji na Bliskim Wschodzie zostało z ulgą przyjęte przez in...
O 10 proc. więcej niż wynosiła cena akcji Arlenu w publicznej ofercie zapłacono za walor spółki w dniu jej debiu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas