Aktualizacja: 20.02.2017 15:58 Publikacja: 20.02.2017 15:58
Foto: Rzeczpospolita.tv
Spółka od 15 lat działa w Polsce i w wielu krajach Europy Zachodniej. Zajmuje się marketingiem dźwiękowym i zapachowym. Na czym on polega?
Rzeczywiście 15 lat temu stworzyliśmy innowacyjne na skalę europejską rozwiązanie, które polega na przygotowaniu specjalistycznych programów muzycznych będących integralną częścią promocji każdej profesjonalnej marki. Najprościej mówiąc, tworzymy programy muzyczne, które są następnie odtwarzane w obiektach handlowo-usługowych w salonach różnych marek. Czyli wspieramy markę przez oddziaływanie na zmysły.
Piątek na GPW stał pod znakiem rekordów. WIG20 ustanowił nowy rekord hossy., WIG, mWIG40 oraz sWIG80 ustanowiły...
WIG, mWIG40 oraz sWIG80 podczas czwartkowej sesji ustanowiły nowe historyczne rekordy. Na plusie, niemal przez c...
Po wczorajszych znacznych spadkach, ale i kontrze pod koniec sesji, w środę główne warszawskie indeksy rosną. Pu...
Choć na większości europejskich rynków jest dziś w miarę spokojnie, to na krajowych inwestorów najwyraźniej padł...
W pierwszym kwartale w Europie przeprowadzono więcej IPO niż rok temu. W statystykach mocno zaznaczyła się polsk...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas