Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.02.2017 15:58 Publikacja: 20.02.2017 15:58
Foto: Rzeczpospolita.tv
Spółka od 15 lat działa w Polsce i w wielu krajach Europy Zachodniej. Zajmuje się marketingiem dźwiękowym i zapachowym. Na czym on polega?
Rzeczywiście 15 lat temu stworzyliśmy innowacyjne na skalę europejską rozwiązanie, które polega na przygotowaniu specjalistycznych programów muzycznych będących integralną częścią promocji każdej profesjonalnej marki. Najprościej mówiąc, tworzymy programy muzyczne, które są następnie odtwarzane w obiektach handlowo-usługowych w salonach różnych marek. Czyli wspieramy markę przez oddziaływanie na zmysły.
Mimo kontynuacji trendu wzrostowego na warszawskiej giełdzie nie brakuje spółek, których notowania obrały przeci...
Byki pokazały w czwartek moc. Indeks WIG20 zyskał na wartości 2,3 proc. i tym samym wrócił powyżej poziomu 2800...
Na warszawskiej giełdzie zadebiutowała druga w tym roku firma. Jej założyciel planuje szybkie przejęcie na hiszp...
Zawieszenie broni dające perspektywę stabilizacji sytuacji na Bliskim Wschodzie zostało z ulgą przyjęte przez in...
O 10 proc. więcej niż wynosiła cena akcji Arlenu w publicznej ofercie zapłacono za walor spółki w dniu jej debiu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas