Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 20.02.2017 15:58 Publikacja: 20.02.2017 15:58
Foto: Rzeczpospolita.tv
Spółka od 15 lat działa w Polsce i w wielu krajach Europy Zachodniej. Zajmuje się marketingiem dźwiękowym i zapachowym. Na czym on polega?
Rzeczywiście 15 lat temu stworzyliśmy innowacyjne na skalę europejską rozwiązanie, które polega na przygotowaniu specjalistycznych programów muzycznych będących integralną częścią promocji każdej profesjonalnej marki. Najprościej mówiąc, tworzymy programy muzyczne, które są następnie odtwarzane w obiektach handlowo-usługowych w salonach różnych marek. Czyli wspieramy markę przez oddziaływanie na zmysły.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Nie minęły trzy tygodnie od kiedy minister finansów zachęcał do inwestycji w polskie akcje nęcąc OKI, a już na i...
WIG20 na półmetku sesji traci 4,6 proc. i jest już poniżej 2900 pkt. Jeszcze w czwartek był około 140 pkt wyżej....
WIG20 na starcie piątkowej sesji traci ponad 3 proc. Samo tylko PKO BP zniżkuje o 9 proc. W tarapatach są też po...
Wyniki spółek, w tym m.in. Orlenu, zdominowały początek handlu na GPW. WIG20 o poranku był na nieznacznym minusie.
WIG20 stracił w środę 0,4 proc. Patrząc jednak na przebieg notowań, byki mogą czuć się moralnymi zwycięzcami wyd...
Coraz więcej firm świadomie inwestuje w jakość, nie tylko swoich produktów i usług, ale też w standardy współpracy z partnerami biznesowymi. Rośnie rola banków, które nie tylko dostarczają finansowanie, ale zapewniają również kompleksowe wsparcie operacyjne.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas