Forum Ekonomiczne

„Rzeczpospolita” na Forum Ekonomicznym w Karpaczu 2024

Reklama

Sponsoring to inwestycja

Finansowanie drużyn czy całych dyscyplin sportowych jest bardzo opłacalne. Nie tylko promuje i buduje wizerunek samych sponsorów, ale też ma ważny wymiar społeczny.

Publikacja: 04.09.2019 21:30

Sponsoring sportowy to długofalowa inwestycja – podkreślali uczestnicy dyskusji „Czy sport może być

Sponsoring sportowy to długofalowa inwestycja – podkreślali uczestnicy dyskusji „Czy sport może być opłacalnym narzędziem promocji”

Foto: Fotorzepa/Piotr Guzik

– Warto inwestować w sport, choć trzeba to robić dobrze – mówił Witold Bańka, minister sportu i turystyki podczas panelu „Czy sport może być opłacalnym narzędziem promocji". – Nie zawsze przynosi to od razu medalowe pozycje i wygrane. Ale jeśli przynosi, to nie ma lepszej promocji kraju niż sukcesy sportowe – przekonywał.

Minister podkreślał, że w ostatnich latach nakłady na sport z budżetu państwa były rekordowo duże, ale to niejedyne źródło pieniędzy. Co roku Totalizator Sportowy przeznacza na różnego rodzaju inwestycje infrastrukturalne, a także bezpośrednie wsparcie drużyn czy sportowców ok. 1 mld zł. Także spółki należące do Skarbu Państwa angażują się mocno w marketing sportowy. Czy to dobrze wydane pieniądze?

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Forum Ekonomiczne
Świat na rozdrożu: geopolityka, kryzysy i przyszłość demokracji
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama