Forum Ekonomiczne

„Rzeczpospolita” na Forum Ekonomicznym w Karpaczu 2025

Reklama

Promocja biznesu poprzez sport to spore wyzwanie

Wielkie imprezy sportowe to okazja do promowania miast, państw i wybitnych jednostek. Niosą jednak ze sobą ryzyko ekonomiczne.

Publikacja: 09.09.2015 21:00

Łączenia biznesu ze sportem wciąż się w Polsce uczymy i idzie nam to coraz lepiej - twierdzili uczes

Łączenia biznesu ze sportem wciąż się w Polsce uczymy i idzie nam to coraz lepiej - twierdzili uczestnicy debaty

Foto: Fotorzepa, Tomasz Jodłowski

– Sport to genialna płaszczyzna, aby promować biznes, nawet nie w tak oczywistej formie, jak robi to moja firma, bo dla nas sport to biznes, a biznes to sport. W Polsce na promocję sportu musimy się jednak otworzyć, tym bardziej że i w sporcie, i w infrastrukturze zmierzamy we właściwym kierunku – uważa Igor Klaja, prezes zarządu spółki OTCF produkującej odzież sportową pod marką 4F.

Jego zdaniem ostatni przykład dobrej promocji to igrzyska europejskie w Baku. – Mimo że to impreza nie najwyższych lotów pod względem sportowym, to jednak wypromowała stolicę Azerbejdżanu i cały ten kraj. Sam zamierzam tam powrócić – mówił Klaja. Zapowiedział, że jego firma na igrzyskach olimpijskich w Rio de Janeiro będzie ubierać co najmniej dwie inne reprezentacje z Europy, a może nawet trzy. – To pokazuje, że w naszej części Europy można stworzyć mocną markę sportową, nie mając obcego kapitału, przy wzroście organicznym. Nie byłoby to jednak możliwe, gdybyśmy nie komunikowali się przez sport. Co ważne, to jedna z tańszych form promocji – przekonywał prezes OTCF.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Forum Ekonomiczne
Polityka i biznes – nowe otwarcie
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Forum Ekonomiczne
Innowacyjne leki bliżej pacjentów
Forum Ekonomiczne
Przygotowania do systemu kaucyjnego są na ostatniej prostej
Discussion
Operating with Patients in Mind
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Economy
Small Businesses as Innovation Leaders: A Fresh Look at Digitalisation
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama