PeP staje do walki o prymat na rynku

Firma Polskie ePłatności z nowym inwestorem – funduszem Innova, chce zająć czołowe miejsce w wyścigu na rynku usług płatniczych.

Aktualizacja: 07.07.2016 22:36 Publikacja: 07.07.2016 21:16

PeP staje do walki o prymat na rynku

Foto: www.sxc.hu

PeP, który zaczynał jako start-up w 2010 roku, dziś ma już 32 tys. terminali (POS) i 5–7-procentowy udział w rynku agentów rozliczających płatności kartą. Instaluje 5–6 tys. POS-ów rocznie. W dwóch pierwszych kwartałach tego roku obsłużył transakcje o wartości ponad 4 mld zł, ale ambicje ma dużo większe.

– Chcemy mieć 100 tys. terminali w perspektywie 3–5 lat, nie tylko przez rozwój organiczny, ale i dzięki przejęciom. W tym drugim wariancie uda nam się osiągnąć ten cel wcześniej – mówi Janusz Diemko, nowy prezes firmy, który wcześniej przez kilka lat kierował firmą First Data (właściciel marki Polcard).

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Finanse
Będzie konkurs dla członków Rady Fiskalnej
Finanse
Jak przestępcy ukrywają pieniądze? Kryptowaluty nie są wcale na czele
Finanse
Były dyrektor generalny Binance skazany za pranie brudnych pieniędzy
Finanse
Podniesienie kwoty wolnej od podatku. Minister finansów Andrzej Domański zdradził kiedy
Finanse
Co się dzieje z cenami złota? Ma być jeszcze drożej
Materiał Promocyjny
Dzięki akcesji PKB Polski się podwoił