O tym, czy Bra­zy­lia i Chi­le mo­gą zo­stać stra­te­gicz­ny­mi ryn­ka­mi roz­wo­ju pol­skich firm, dys­ku­to­wa­no wczo­raj na GPW pod­czas se­mi­na­rium „Bra­zy­lia, Chi­le i in­ne kra­je Ame­ry­ki Po­łu­dnio­wej – szan­se i możli­wo­ści dla pol­skich firm".

– Pra­wie 130 osób z różnych firm za­sta­na­wia­ło się, ja­kie branże ma­ją szan­sę od­na­leźć się na po­łu­dnio­wo­ame­ry­kań­skich ryn­kach, szcze­gól­nie w Bra­zy­lii i któ­re mo­de­le biz­ne­so­we są naj­sku­tecz­niej­sze – re­la­cjo­nu­je Pa­weł Ra­biej, wy­daw­ca THINK­THANK, jed­ne­go z or­ga­ni­za­to­rów se­mi­na­rium. – Do­świad­cze­nia­mi dzie­li­li się ci, któ­rym ta współ­pra­ca się uda­je, jak KGHM, PZL Rze­szów al­bo Se­le­na – do­da­je Ra­biej.