Nowoczesny ekran może zwiększyć sprzedaż

Digital signage to nie tylko wyświetlanie treści, ale też wchodzenie w interakcję z otoczeniem, zbieranie danych i wpływanie na decyzje zakupowe konsumentów.

Publikacja: 06.05.2019 09:36

Nowoczesny ekran może zwiększyć sprzedaż

Profesjonalne wyświetlanie treści – reklam i informacji – na monitorach LCD i LED to najnowszy i wyjątkowo skuteczny sposób komunikacji z klientem. Jak pokazują badania Kantar TNS i Samsunga, ekrany tzw. digital signage mogą wpływać na zmianę decyzji zakupowych nawet przez co drugiego klienta. Ale to także sprawne narzędzie do zarządzania treścią. – Wyświetlacz taki może bezawaryjnie pracować w trybie ciągłym przez pięć lat, a prezentowane na nim treści są widoczne nawet w słońcu. Gwarantuje on idealne odwzorowanie barw, co dla wielu rekalmodawców jest bardzo istotne – tłumaczy Wojciech Zaskórski, Enterprise Business Director w Samsung Electronics Polska.
Co więcej, system z jednej strony pozwala na zdalne zarządzanie całą siecią ekranów, a jednocześnie także pojedynczym centymetrem każdego z wyświetlaczy. To technologiczny przełom, który zostawia w tyle anachroniczne billboardy.

Pozostało 81% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy