Reklama
Rozwiń
Reklama

Włochy czekają na najlepsze polskie produkty

Rynek włoski jest wymagający, ale polskie firmy, które osiągnęły już doskonałość w swych branżach, powinny poszukać tam swej szansy.

Publikacja: 13.06.2019 21:00

Uczestnicy debaty w Krakowie zgodzili się, że rynek włoski oczekuje produktów najwyższej jakości, sz

Uczestnicy debaty w Krakowie zgodzili się, że rynek włoski oczekuje produktów najwyższej jakości, szczególnie w zakresie wzornictwa

Foto: materiały prasowe

Dwa ostatnie spotkania, z serii siedmiu, dotyczące rynku włoskiego, zorganizowane w ramach 3. edycji Programu Handlu Zagranicznego, odbyły się w Krakowie i we Wrocławiu. To stolice województw, w których działa wiele włoskich firm. W Małopolsce jest 195 aktywnych włoskich spółek. To 8 proc. takich podmiotów działających w Polsce. Na Dolnym Śląsku są 242 włoskie przedsiębiorstwa (10 proc. ich ogółu).

Jak przekonywał w obu miastach Pierro Cannas, prezes Włoskiej Izby Handlowo-Przemysłowej w Polsce, pierwsze kontakty z włoskim biznesem warto nawiązać już w Polsce.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama